تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

دانلود بازی موبایلی Grimguard Tactics

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Grimguard Tactics همراه ویجیاتو باشید.

برای بسیاری از گیمرها بازی‌های نقش آفرینی از اهمیت و جایگاه به شدت بالایی برخوردارند. این سبک از بازی‌ها به شما امکان تجربه غیرممکن‌ها را می‌دهند و این درست همان‌چیزیست که سبب جذابیت بازی‌های نقش آفرینی شده. شما در دنیای این دسته از بازی‌ها می‌توانید بدون محدودیت خاصی پایتان را فراتر از تصورات‌تان بگذارید. عناوین نقش آفرینی گاه از شما قهرمان می‌سازند و گاه باعث خلق یک شخصیت متفاوت می‌شوند. در واقع در دنیای بازی‌های نقش آفرینی این شما هستید که تصمیم به نحوه پیش‌برد اتفاقات می‌گیرید و سرنوشت‌تان را رقم می‌زنید. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، بد نیست که با بررسی Grimguard Tactics همراه ویجیاتو باشید.

بازی Grimguard Tactics یکی از جدیدترین عناوین منتشر شده روی پلتفرم موبایل است. بازی‌ که اگر اخبار حوزه موبایل گیمینگ را دنبال کرده باشید، احتمالا نام آن را شنیده‌اید. این بازی موبایلی دست‌پختی از استودیوی Outerdawn Limited است. استودیویی‌ که کارش را درست در سال ۲۰۱۴ با ساخت بازی‌های موبایلی شروع کرد و حالا یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ پلتفرم موبایل را به پرده نمایش کشانده. عنوانی که روی کاغذ، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و باید دید که آیا Outerdawn Limited و بازی Grimguard Tactics می‌توانند انتظاراتی که از آن‌ها می‌روند را به خوبی برآورده کنند یا نه!

همانطور که پیش‌تر گفته شد، ما با یک بازی اکشن – نقش آفرینی موبایلی رو به رو هستیم. عنوانی که تنها در همین مدت زمان کم بیش از صدها هزار بار دانلود شده و نظر مثبت منتقدان را نیز به دنبال داشته است. بازی Grimguard Tactics که با نام Grimguard Tactics: Fantasy RPG نیز شناخته می‌شود، یک اثر انحصاری برای پلتفرم موبایل است. اما با توجه به عملکرد خوب این بازی می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک نسخه کنسولی و یا پی‌سی این بازی نیز عرضه شود. اما در زمان نگارش این مقاله، Grimguard صرفا برای موبایل منتشر شده.

این بازی موبایلی از نظر داستانی یکی از بهترین‌هاست. ما با یک تجربه دارک – فانتزی رو به رو هستیم که به لطف استفاده از روایتی هیجان‌انگیز، یکی از بهترین بازی‌های موبایلی را به تصویر کشیده. داستان این بازی در قلمرویی به نام Vordland روایت می‌شود. سرزمینی‌ که تا سال‌ها در آرامش و صلح به سر می‌برد. اما به یک‌باره مورد تهاجم نیروهای اهریمنی قرار گرفت و شیاطین تمامی شوالیه‌های شجاع این قلمرو را از بین بردند. مردم آواره شدند و شهرها یکی پس از دیگری سقوط کردند. شیاطین بر Vordland چیره شدند و حال شما به عنوان رهبر گروه کوچکی از بازماندگان، باید به دنبال پیدا کردن سایر افراد باشید و با این هیولاها مبارزه کنید.

اگر داستان جذاب این بازی موبایلی را فاکتور بگیریم، بازهم بازی Grimguard Tactics از نظر گیم‌پلی حرف برای گفتن خواهد داشت. همانطور که گفته شد، این بازی موبایلی خودش را یک تجربه اکشن – نقش آفرینی معرفی می‌کند که داستانش را توام با المان‌های استراتژیک و تکتیکال به تصویر می‌کشد. در واقع ترکیب چندین سبک مختلف برای ساخت عنوانی چون Grimguard Tactics سبب جذابیت هرچه بیشتر این بازی موبایلی شده و باید به سازندگان آن تبریک گفت.

برای اجرای بازی موبایلی Grimguard Tactics شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

مسابقات این بازی به صورت PVP و با مشارکت سایر بازیکنان جریان دارند. شما باید با استفاده از هیروهایی که در روند گیم‌پلی این بازی پیدا می‌کنید، به سراغ مبارزه با سایر بازیکنان بروید، آن‌ها را شکست دهید و در نهایت به کمک آیتم‌هایی که به دست آورده‌اید، نیروهایتان را ارتقا دهید. هر یک از قهرمان‌های این بازی، ویژگی خاص خود را دارند. از همین‌رو شما باید در انتخاب درست هر یک از شخصیت‌های بازی، زمان طولانی را صرف کنید تا مبادا ترکیب اشتباهی را به میدان نبرد ببرید.

در نهایت باید گفت که اگر به دنبال تجربه یک بازی دوست داشتنی از دنیای عناوین ژانر نقش آفرینی هستید، بازی موبایلی Grimguard Tactics: Fantasy RPG گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این بازی موبایلی دست‌پختی از استودیوی Outerdawn Limited است و از آن‌جایی که با استانداردهای روز پلتفرم موبایل ساخته شده، می‌تواند موبایل گیمرها را درست به آن‌چیزی که می‌خواهند، برساند. پس بد نیست که سری به این بازی بزنید.

شاید عجیب بنظر برسد، اما گرافیک این بازی موبایلی یکی از بهترین‌هاست! هرچند که شما با یک بازی مستقل موبایلی رو به رو هستید، اما گرافیک شاهکار این بازی به شما اجازه داشتن تجربه متفاوتی از دنیای بازی‌های موبایلی را می‌دهد. موضوعی که به خوبی درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی Grimguard Tactics: Fantasy RPG نیز صدق می‌کنند و اگر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی موبایلی باشید، می‌توانید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید.

استودیوی Outerdawn Limited در جدیدترین تجربه موبایلی خودش به سراغ بازی دوست داشتنی Grimguard Tactics: Fantasy RPG رفته. این بازی که جزو تازه‌واردهای پلتفرم موبایل است، در ژانر عناوین استراتژیک – نقش آفرینی موبایلی روایت می‌شود و به سبب المان‌های دارک – فانتزی که دارد، می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند.

ناشر بازی:
Outerdawn Limited

دسته بندی:
استراتژیک ، اکشن ، نقش آفرینی

سیستم عامل:
اندروید ، iOS

حجم:
۱۳۳ مگابایت مگابایت

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!