تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

نتفلیکس و سی دی پراجکت یک انیمه دیگر از Cyberpunk خواهند ساخت

کسانی که سریال انیمه‌ای Cyberpunk: Edgerunners را تماشا کرده‌اند، قاطعانه تایید خواهند کرد که به‌طور قابل‌توجهی بهتر از چیزی بود که تصور می‌کردند و اگرچه برای مدتی مشخص بود که دنباله مستقیمی برای آن ساخته نمی‌شود، CD Projekt RED اعلام کرد که سریال‌های مشابه بیشتری در آینده از راه خواهد رسید.

اکنون امروز به طور رسمی اعلام شد که نتفلیکس و سی دی پراجکت در حال کار روی سریال انیمه‌ای دیگری هستند که در دنیای Cyberpunk می‌گذرد. این تیزر مختصر چیزی جز تایید بازگشت به نایت‌سیتی ارائه نکرد، در حالی که توضیحات یوتیوب اضافه کرد جزئیات بیشتر «به زودی» به اشتراک گذاشته خواهد شد.

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a
web browser that

supports HTML5 video

اینکه آیا این انیمه جدید توسط Studio Trigger – استودیویی که روی Edgerunners کار کرده بود – ساخته می‌شود یا نه، هنوز اعلام نشده است. اگرچه سال گذشته، سازنده پیشنهاد کرد که پروژه‌های بیشتری را با تیم برنامه‌ریزی کرده است.

محبوبیت این انیمه در زمان پخش، همراه با پچ و تخفیفات جدید، باعث شد تا بازیکنان سایبرپانک ۲۰۷۷ به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و روزانه بیش از ۱ میلیون نفر آن را تجربه کنند.

مهر ماه سال گذشته، CD Projekt RED همچنین اعلام کرد که با شرکت سرگرمی Anonymous Content برای کار روی یک پروژه لایواکشن Cyberpunk همکاری خواهد کرد. شخصیت لوسی هم قرار است سال آینده به عنوان شخصیت مهمان بسته الحاقی به بازی Guilty Gear Strive اضافه شود.

دنباله سایبرپانک که با اسم رمزی «Project Orion» شناخته می‌شود، توسط سی‌دی پراجکت رد آمریکای شمالی، استودیو جدیدی در بوستون ساخته خواهد شد و قدرت کامل جهان Cyberpunk را به نمایش خواهد گذاشت.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!