تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بازی Black Panther تکنولوژی جدید برای داستان سرایی دارد

همانطور که می‌دانید الکترونیک آرتز و استودیو Cliffhanger Games به رهبری کوین استیونز، در حال کار بر روی بازی جدیدی از پلنگ سیاه (Black Panther) هستند. 

این بازی که تجربه‌ای سوم شخص و تک‌نفره خواهد بود، با داستانی کاملاً جدید، طرفداران این شخصیت محبوب را به ماجراجویی‌های حماسی در جهان واکاندا خواهد برد. از مهم‌ترین نکات بازی Black Panther می‌توان به تکنولوژی انقلابی آن اشاره کرد که قرار است نه تنها این بازی را بلکه سایر عناوین آینده EA را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

لورا میل، رئیس بخش سرگرمی و فناوری الکترونیک آرتز، در رویداد سرمایه‌گذاران EA در سال ۲۰۲۴ اعلام کرد که این تکنولوژی جدید قرار است طراحی و داستان‌سرایی بازی‌ها را به سطحی جدید برساند و همچنین در عناوین دیگر شرکت هم استفاده شود. 

با توجه به پیشینه کوین استیونز که در ساخت بازی‌های Middle-earth: Shadow of Mordor و Shadow of War نقش داشته، بسیاری از علاقه‌مندان بر این باورند که این بازی می‌تواند مفاهیمی مشابه با سیستم Nemesis را با خود به همراه داشته باشد. 

سیستم نمسیس که در Shadow of Mordor معرفی شد، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خاص بین بازیکنان و شخصیت‌های غیرقابل کنترل (NPC) خلق می‌کرد و هنوز هیچ بازی دیگری به شکلی مشابه آن را ارائه نداده است.

تصور یک سیستم پیشرفته‌تر و هوشمندتر با استفاده از هوش مصنوعی مولد، آن هم در جهان شگفت‌انگیز واکاندا، قطعاً هیجان هر گیمری را به اوج می‌رساند. البته باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری از این بازی فوق‌العاده منتشر شود، اما چیزی که واضح است، این است که EA در تلاش است با بازی بلک پنتر، یک اثر به‌یادماندنی و متفاوت خلق کند.

Black Panther برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد و تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!