تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ریمیک بازی Silent Hill 2 تا یک سال در انحصار پلی استیشن ۵ قرار دارد

طرفداران ژانر ترس و وحشت به شدت چشم انتظار عرضه ریمیک سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) هستند و به نظر می‌رسد که این بازی یک سال در انحصار پلی استیشن ۵ قرار دارد. 

ریمیک ریمیک بازی ترسناک کلاسیک Silent Hill 2 قرار است به‌طور انحصاری برای PlayStation 5 در تاریخ 8 اکتبر (۱۷ مهر ۱۴۰۳) منتشر شود. بر اساس آخرین تریلر منتشر شده از سوی PlayStation، بازی حداقل به مدت یک سال در انحصار PS5 قرار خواهد داشت و کاربران Xbox تا 10 اکتبر 2025 (۱۹ مهر ۱۴۰۴) باید صبر کنند.

ریمیک سایلنت هیل ۲ ویژگی‌های جذابی برای PS5 و کنترلر دوال سنس دارند. بازیکنان می‌توانند تجربه‌ای عمیق‌تر و واقع‌گرایانه‌تر را با استفاده از تریگرهای تطبیق پذیر و ویژگی هپتیک فیدبک دوال سنس داشته باشند و این بازی از نورپردازی پویا هم بهره می‌برد. 

همچنین پشتیبانی از صدای سه‌بعدی به شما این امکان را می‌دهد تا با تمام وجود در محیط‌های ترسناک و تاریک Silent Hill غرق شوید. این بازی قرار است در دو نسخه مختلف عرضه شود: نسخه استاندارد با قیمت 69.99 دلار و نسخه Deluxe با قیمت 79.99 دلار. کسانی که نسخه Deluxe را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از 6 اکتبر (۱۵ مهر) به تجربه بازی بپردازند و همچنین به یک کتاب هنری دیجیتال و موسیقی متن دیجیتال دسترسی پیدا کنند.

بازخوردهای اولیه از کیفیت بالای پازل‌ها، دشمنان جدید خلق شده و تغییرات داستان راضی هستند و ظاهرا مکانیزم مبارزات روان‌تر شده و گرافیک و اتمسفر بازی دچار تغییرات بسیار مثبتی شده است. Silent Hill 2 قرار است در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه های شخصی از طریق Steam منتشر شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!