تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

(عکس) هیوندای کوچک‌تر از این نمی‌شود

هیوندای اینستر کوچکترین کراس اوور این شرکت کره ای است که در ابتدا برای بازار کشورهای در حال توسعه ارائه شد. با این حال به نظر می رسد هیوندای تصمیم گرفته شانس موفقیت این خودرو را در اروپا نیز امتحان کند.

به گزارش دیجیاتو، عرضه هیوندای اینستر در هلند آغاز شده است، بنابراین این SUV جمع و جور آماده به چالش کشیدن رقبای خود در بخش خودروهای شهری کوچک است.

چینی ها و رومانیایی ها باید برای رویارویی با هیوندای اینستر در قاره سبز آماده باشند. مدتی پیش استلنتس لیپموتور T03 را به عنوان یک خودروی کوچک و ارزان در بازار اروپا عرضه کرد. فنر داچیا نیز محصول اقتصادی رومانیایی ها برای بازار اروپا است. اکنون هیوندای اینستر آماده است تا رقبای خود را در قالب سه نسخه به چالش بکشد. انواع این SUV کوچک کره ای شامل E-Motion، Press و Evolve است.

هیوندای اینستر در نسخه پایه E-Motion خود از یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 97 اسب بخار استفاده می کند. برای این خودرو باتری های 42 و 49 کیلووات ساعتی نیز قابل سفارش است که به ترتیب مسافت 305 و 355 کیلومتر را در اختیار راننده قرار می دهند. با خرید پرس میان رده یا Evolve کامل، موتور قدرتمند 115 اسب بخاری به دست خواهید آورد. مدل های میان رده و رده بالای این خودرو از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند. هیوندای پس از عرضه SUV کوچک خود در هلند، قصد دارد در سال 2025 این خودرو را در سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز بفروشد.

امکانات و تجهیزات هیوندای اینستر در نسخه پایه شامل موارد زیر می باشد

خوشه 10.23 اینچی، نمایشگر سیستم صوتی 10.25 اینچی، رادیو دیجیتال و سیستم ناوبری، اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم کنترل آب و هوای خودکار، ترمز احیا کننده، حفظ بین خطوط، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار راننده، خط هشدار خروج از جلو و عقب سنسور پارک، رادار نقطه کور، آینه های جانبی تاشو برقی و شارژر تلفن همراه 11 وات.

در لایه میانی فشار دهید، تجهیزات بیشتری دریافت خواهید کرد. این نسخه با رینگ های آلیاژی 15 اینچی، شارژر بی سیم تلفن همراه و شیشه عقب رنگی عرضه می شود. در نهایت، نوع Evolve ویژگی هایی مانند دوربین 360 درجه، کلید دیجیتال و چرخ های 17 اینچی را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، مشتریان می توانند با خرید بسته اختیاری Evolve Sky صاحب سقف پانوراما شوند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!