تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رمانتیک‌ترین جاهای دیدنی تهران در یک غروب پاییزی

تک فان- رمانتیک؟ چگونه باید در شهر پرهیاهویی مثل تهران رمانتیک باشیم؟ واقعیت این است که غروب پاییز در ذات خود حسی از گرما و عشق را برمی‌انگیزد. حال اگر در چنین زمانی از روز محل مناسبی برای قدم‌زنی‌های دونفره پیدا کنیم عصرمان ساخته می‌شود.

به گزارش تک فان، لابه لای کوچه‌ها، پارک‌ها و جاهای دیدنی تهران می‌توانیم نقاطی زیبا پیدا کنیم که فضایی رمانتیک دارد. فرض کنید نم باران بر خیابانی که از برگ‌های پاییزی رنگارنگ شده بنشیند و فضا را از آن چه بود هم رمانتیک‌تر کند. فرقی ندارد اطرافمان شلوغ باشد یا خلوت؛ عاشقانه‌ای خواهیم ساخت که در دفتر زندگی جایش را پیدا کرده است. دست در دست یار، دل به جاهای دیدنی تهران در یک غروب پاییزی بزنید که تک فان در این مطلب از راهنمای سیر و سفر به شما معرفی می‌کند.

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر تهران یک انتخاب خاص برای زوج‌هایی است که می‌خواهند یک عصر رمانتیک را تجربه کنند. نشستن بر روی نیمکت‌های کنار دریاچه و نگاه کردن به غروب آفتاب لحظه‌های دل‌انگیزی را برای ما به وجود می‌آورد. بعلاوه می‌توانیم در بخشی در از دریاچه چیتگر، نشستن، روی زمین و کنار ساحل این دریاچه را تجربه کنیم یا به موازات پایین و بالا رفتن آب کنار آن قدم بزنیم. یکی از جذاب‌ترین و رمانتیک‌ترین کارهایی که در دریاچه چیتگر می‌توانید انجام دهید، چرخ و فلک سواری است. نگاه کردن به منظره دریاچه به هنگام غروب پاییز آن هم در حالی‌که یار کنارمان است بسیار زیباست.

برای رفتن به دریاچه چیتگر باید به تهران، انتهای اتوبان همت غرب بروید.

پارک جنگلی شیان لویزان

در میان پارک‌های متفاوت تهران، پارک جنگلی شیان لویزان یک انتخاب منحصربه فرد برای یک غروب دل‌انگیز پاییزی در کنار یار است. این جاده پر پیچ و خم با درخت‌های زرد و نارنجی سر به فلک کشیده، نیمکت‌ها، تاب و نقاط خاص دیگرش می‌تواند محلی رمانتیک برای شما باشد. به خصوص کردن با ماشین یا قدم زنان به قسمت‌های بالایی این پارک بروید و در حالی که روی نیمکت یا سکو نشسته‌اید به شهر تهران که رفته رفته غرق در نور نارنجی پاییز می‌شود نگاه کنید. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید داخل آلاچیق‌های موجود در این پارک بنشینید و لحظات خوشی را برای خود و یارتان رقم بزنید.

برای رفتن به پارک جنگلی شیان لویزان باید به استان تهران، تهران، شمال شرق تهران، بزرگراه امام علی (ع)، بعد از خروجی بزرگراه شهید زین‌الدین، خروجی شیان بروید.

خیابان ولیعصر

یکی از رویایی‌ترین تجربه‌هایی که می‌توانید در یک عصر پاییزی داشته باشید قدم زدن از تجریش تا پارک وی است. جالب است بدانید که پارک وی، در زبان انگلیسی به معنای خیابانی است پر دار و درخت؛ به همین خاطر چنین نامی را بر روی بخشی از خیابان ولیعصر گذاشته‌اند. این خیابان که بلندترین خیابان ایران و حتی خاورمیانه است ۱۸ کیلومتر طول دارد و شما در حالی که دارید حرف‌های عاشقانه می‌زنید می‌توانید بخشی از آن از عطر عشق سرشار کنید. نکته این است که در خیابان ولیعصر کافه‌ها، رستوران‌ها و نقاط فرهنگی بسیاری وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند محلی مناسب برای قرار رمانتیک و عاشقانه شما باشند.

برای رفتن به خیابان ولیعصر می‌توانید به یکی از این محله‌های تهران مراجعه کرده و قدم زدن‌هایتان را آغاز کنید: تجریش، پارک ملت، گاندی، و غیره. بهترین روش برای پیدا کردن نقطه مناسب استفاده از نقشه آنلاین و تجربه است. سعی کنید با تجربه زیباترین نقطه خیابان ولیعصر در یک عصر پاییزی را پیدا کنید.

باغ فردوس

اگر از تجریش راه افتادید، به بازار تجریش نگاهی کردید و از دیدن گنبد فیروزه‌ای امامزاده صالح به وقت غروب لذت دارید می‌توانید قدم زنان به باغ فردوس بروید. جالب این است که باغ فردوس هم محلی است در خیابان ولیعصر اما، خود آن به شکلی جدا جایی رمانتیک برای یک قرار عاشقانه است. پیاده‌روی در این باغ تاریخی رنگارنگ با آبنما و حوضچه‌های زیبایش تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود. بعد هم می‌توانید از موزه سینما دیدن کنید، در حیاط این موزه زیبا قدم بزنید و به سراغ کتاب فروشی معروفش بروید و شعری عاشقانه از سهراب برای معشوقتان بخوانید!

برای رفتن به باغ فردوس باید به  تهران، خیابان ولیعصر (شمال)، بعد از سه راه زعفرانیه، نرسیده به تجریش بروید.

بام تهران

بام تهران در یک عصر پاییزی، یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای یک قرار عاشقانه است. تصور کنید که در یک عصر خنک پاییزی، با همراه خود بر فراز شهر تهران ایستاده‌اید. نسیم خنکی به صورتتان می‌خورد و منظره‌ای بی‌نظیر از شهر در زیر پایتان گسترده شده است. ساختمان‌های بلند، چراغ‌های رنگی شهر و برگ‌های رنگارنگ درختان، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا یک منظره رویایی را برای شما خلق کنند. درواقع، چشم‌انداز 360 درجه از شهر تهران، به ویژه در غروب آفتاب، بسیار دیدنی است، با وجود قرار داشتن در مرکز شهر، بام تهران فضایی آرام و دور از هیاهو دارد و شما می‌توانید زیباترین حرف‌ها را به یارتان در این فضا مطرح کنید.

برای رفتن به بام تهران باید به تهران، حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله‌کابین توچال بروید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!