تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

نسخه‌های مختلف بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza رونمایی شد

عنوان Like a Dragon: Pirate Yakuza یک اسپین آف غیرمنتظره بود که به تازگی از سوی سگا معرفی شده و نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. به تازگی قیمت نسخه‌های مختلف این عنوان مشخص شده است.

نسخه استاندارد بازی Pirate Yakuza، با قیمت ۶۰ دلاری منتشر خواهد شد که به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه Digital Deluxe این بازی نیز با قیمت ۷۴.۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این نسخه شامل بازی پایه و یک بسته مخصوص خدمه دزدان دریایی افسانه‌ای است که شخصیت‌های کازوما، دایگو دوجیما و دیگر کاراکترهای نمادین این سری را به بازی اضافه می‌کند.

شما با خرید این بسته همچنین می‌توانید لباست شخصیت‌های Kiryu و Taiga Saejima را دریافت کنید. همچنین یک بسته شخصی‌سازی کشتی برای گورومارو، کشتی شخصیت Majima با خرید این بسته به شما هدیه داده می‌شود. این تمام محتویات نسخه Deluxe نیست و یک پک کارائوکه به همراه موسیقی‌های اضافی در اختیار شما قرار گرفت که امکان پخش آهنگ‌های آن در طول بازی نیز وجود خواهد داشت.

افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند ست Ichiban Pirate Crew را دریافت خواهند کرد که شامل شخصیت‌های Ichiban  و Nancy در کنار لباس ویژه این شخصیت‌ها خواهد بود.

بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza در ۲۸ فوریه سال ۲۰۲۵ برای Xbox Series X/S ،Xbox One، PS4 ،PS5 و PC منتشر خواهد شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!