تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Windblown منتشر شد

Motion Twin، سازندگان بازی محبوب Dead Cells، بیش از ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی بازی جدید خود به نام Windblown را منتشر کردند.

این استودیو در توضیح ویدئو گفت: «برای ۱۵ دقیقه اول بازی سینگل‌پلیر در Windblown به ما بپیوندید. در این ویدئوی کوتاه، شما را با اصول اولیه آشنا می‌کنیم، در حالی که جا پای یک Leaper می‌گذارید. با این حال، زیاد اسپویل نمی‌کنیم، زیرا در اواخر امسال خودتان باید بازی را تجربه کنید تا ببینید واقعا با چه سرعتی می‌توانید پیش بروید!»

در بازی Windblown، بازیکنان نقش شخصیت‌هایی را به عهده می‌گیرند که به عنوان Leapers در نبرد علیه Vortex و عوامل Sentinel آن شناخته می‌شوند. به نظر می‌رسد جهنده‌ها، جنگجویان چابک انسان‌نما هستند.

Windblown که اولین بار در The Game Awards 2023 معرفی شد، یک روگ‌لایک اکشن است که حول محور حرکت سریع در نبرد می‌گذرد. طبق گفته استودیو Motion Twin، بازی دارای سلاح‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد و همچنین نبردی «سخت اما همیشه منصفانه» است.

Windblown علاوه بر اینکه به صورت انفرادی اجرا می‌شود، امکان بازی کوآپ سه نفره را هم فراهم می‌کند. جزئیات نحوه عملکرد بخش چندنفره co-op توسط Motion Twin در آینده فاش خواهد شد.

Windblown در اواخر سال میلادی جاری به صورت دسترسی زودهنگام برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و بعدا نسخه کامل آن منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق انتشار اولیه مشخص نشده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!