تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ریدلی اسکات به ساخت فیلم Gladiator 3 علاقه دارد

هنوز فیلم گلادیاتور ۲ اکران نشده و نمی‌دانیم استقبال از آن چطور خواهد بود، با این وجود ریدلی اسکات کار روی Gladiator 3 را آغاز کرده است. 

ریدلی اسکات، کارگردان افسانه‌ای هالیوود، پس از بیش از ۲۰ سال موفق به ساخت ادامه فیلم محبوب خود، گلادیاتور ۲ شده است و حالا قرار نیست متوقف شود. او به تازگی در مصاحبه‌ای با مجله فرانسوی Premiere اعلام کرده که در فکر ساخت گلادیاتور ۳ هم هست.

در حالی که هنوز بیش از دو ماه تا اکران گلادیاتور ۲ باقی مانده، اسکات ایده‌هایی برای ادامه این داستان در سر دارد. او در این مصاحبه گفت که در حال بازی با ایده‌های گلادیاتور ۳ هست. اسکات اشاره کرد که پایان گلادیاتور ۲ یادآور پدرخوانده خواهد بود و شخصیت اصلی خودش را در موقعیتی می‌یابد که نمی‌خواهد.

این اظهارات اسکات نشان می‌دهد که او به دنبال ساخت داستانی عمیق‌تر و پیچیده‌تر است، داستانی که از دیدگاه یک مرد که در جایگاهی قرار گرفته که به دنبال آن نبوده، روایت می‌شود. این نشانه‌ها می‌تواند به ما سرنخ‌هایی درباره مسیر آینده این سری اکشن تاریخی بدهد.

Gladiator 2 قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۲ آذر) در سراسر جهان اکران شود و داستان لوسیوس (با بازی پاول مسکال) را روایت می‌کند. او با پیوندهایی به فیلم اصلی، به دنبال رستگاری به عنوان یک گلادیاتور در کلوئس خونین روم است. این فیلم با حضور بازیگران بزرگی چون جوزف کوین در نقش امپراتور گتا، دنزل واشنگتن در نقش ماکرینوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس و کانی نیلسن در نقش لوکیلا از جذاب‌ترین آثار سال آینده خواهد بود.

سرنوشت گلادیاتور ۳ به موفقیت قسمت دوم در گیشه بستگی دارد. اگر گلادیاتور ۲ بتواند در دل هواداران جای گیرد، احتمالا شاهد ساخت ادامه این داستان حماسی و جاه‌طلبانه خواهیم بود. تا آن زمان، با هیجان منتظر اکران گلادیاتور ۲ و تماشای این شاهکار جدید از رایدلی اسکات باشید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!