تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین تیزر محبوب‌ترین بازی هلنگی فصل دوم Squid Game به اشتراک گذاشته شد!

در این مقاله از مجله اکالا، با بررسی جدیدترین تریلر فصل دوم بازی مرکب (Squid Game) به بازی‌های مرگباری که در انتظارمان است، نگاهی می‌اندازیم؛ با ما همراه باشید.

تریلر جدید سریال «بازی مرکب» تأیید می‌کند که شخصیت محبوب گی‌-هون مجدداً به این بازی مرگبار بازخواهد گشت. در فصل دوم، شاهد افزایش هیجان و پیچیدگی داستان خواهیم بود؛ جایی که گی‌-هون دیگر یک شرکت‌کننده ساده نیست و با آگاهی از قوانین بازی، قصد دارد نقشه‌های مخوف برگزارکنندگان را نقش بر آب کند.

 

همان‌طور که حدس می‌زدیم، شماره لباس گی‌-هون در فصل دوم نشان می‌دهد که او یکی از ۴۵۶ شرکت‌کننده اصلی بازی است. این یعنی او تا پایان بازی زنده خواهد ماند و نقش محوری در روایت داستان خواهد داشت. با توجه به اینکه در فصل اول اویل-نام، مغز متفکر بازی، شماره ۱ را داشت، شماره لباس گی‌-هون نیز نشانه‌ای از اهمیت او در این فصل است.

اما این بار، گی‌-هون با دانش و تجربه بیشتری به بازی بازمی‌گردد. او دیگر یک مهره بی‌ارزش نیست و قصد دارد با نفوذ در سیستم بازی، به رازهای تاریک برگزارکنندگان پی ببرد. تریلر فصل دوم، صحنه‌های تازه‌ای از بازی‌های مرگبار را نشان می‌دهد؛ از جمله بازی چراغ قرمز، چراغ سبز که به نظر می‌رسد همچنان یکی از چالش‌های اصلی بازی باشد.

بیشتر بخوانید: فصل دوم سریال Squid Game؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و تریلر

علاوه بر بازی‌های آشنا، شاهد بازی‌های جدید و خلاقانه‌ای نیز خواهیم بود. یکی از این بازی‌ها، مسابقه‌ای دور پیست‌های چند بانده است که احتمالاً ترکیبی از relay و دنبال‌بازی باشد. برخی نظریات نیز به بازی خونین گولونگسوئی (gulleongsui) اشاره می‌کنند که نسخه کره‌ای بازی حلقه (hoop rolling) است.

با این حال، یک تیزر قبلی به یک مسابقه سرعت اشاره کرد. همچنین یک صحنه تریلر نیز به استفاده از میله‌های بازی کودکان اشاره کرد (تصاویر روی دیوارهای اتاق خواب شرکت‌کنندگان).

با توجه به حضور گی‌-هون در فصل دوم، انتظار می‌رود بازی‌های جدیدی طراحی شود که او را به چالش بکشد. بازی‌هایی مانند کشیدن طناب و چراغ قرمز، چراغ سبز ممکن است برای گی‌-هون دشوار باشند. سازندگان سریال نیز تأیید کرده‌اند که شانس در این فصل علیه گی‌-هون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تمام پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی آینده فرانچایز «ارباب حلقه‌ها»

فصل دوم بازی مرکب، بازی‌های جدید دوران کودکی را معرفی خواهد کرد

هوانگ دونگ-هیوک، خالق سریال بازی مرکب، در گفت‌وگویی با مجله‌ اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده که بازی‌های فصل دوم، عمدتاً بازی‌های جدید و ساده‌ای خواهند بود که یادآور بازی‌های دوران کودکی بسیاری از ما هستند. او می‌گوید: «این بازی‌ها، مثل بازی‌هایی که در کودکی در کره انجام می‌دادیم، بسیار ساده و آشنا هستند. حتی در حین ساخت سریال، خاطرات شیرین کودکی‌ام برایم تداعی می‌شد.»

لی جونگ‌-جه (بازیگر نقش گی-هون) هم معتقد است که این بازی‌ها برای مخاطبان بین‌المللی نیز جذاب خواهد بود، چراکه نسخه‌های مشابهی از این بازی‌ها در بسیاری از فرهنگ‌ها وجود دارد و تقریباً همه ما آن‌ها را در کودکی تجربه کرده‌ایم.

در فصل دوم سریال بازی مرکب، شاهد پیچیدگی بیشتری در داستان خواهیم بود. اکنون که حداقل دو نفر، یعنی گی‌-هون و افسر پلیس هوانگ جون‌-هو، از رازهای پشت پرده این بازی مرگبار آگاه شده‌اند، انتظار می‌رود که بازی‌گردانان اصلی تلاش مضاعفی برای حفظ سلطه خود انجام دهند. به ویژه، با توجه به انگیزه قوی گی‌-هون برای شرکت مجدد در بازی، احتمالاً شاهد تلاش‌های پنهانی بازی‌گردانان برای حذف او از رقابت خواهیم بود.

در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به بررسی جدیدترین تریلر فصل دوم بازی مرکب (Squid Game) پرداختیم، پیش‌بینی کرده‌ایم که چه بازی‌هایی در این فصل از سریال شاهد خواهیم بود. آیا چیزهایی وجود دارد که از دید ما پنهان مانده باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

من سورین صیادی هستم و از بچگی تقریباً تمام وقت آزادم را صرف دیدن فیلم و سریال (و گاهاً انیمه) کردم! بیشتر به ژانرهای اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز علاقه دارم، اما ژانرهای دیگر را هم دنبال می‌کنم.
خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!