تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تهران، ۳۹۴ مدرسه با فاصله ۲۰۰ متری آماده‌ی بازگشایی و ایمن شدند!

394 مدرسه تا شعاع 200 متری مدارس ایمن‌سازی شده است و 6 جرثقیل سنگین برای روان‌سازی ترافیک در معابر مستقر کردیم.

به گزارش تجارت نیوز،

مدیرکل حمل‌و‌نقل شهرداری تهران درباره اقدامات شهرداری تهران برای ایمن‌سازی مدارس گفت: ۳۹۴ مدرسه تا شعاع ۲۰۰ متری مدارس ایمن‌سازی شده است و ۶ جرثقیل سنگین برای روان‌سازی ترافیک در معابر مستقر کردیم.

جلسه ستاد استقبال از مهر صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، احمد قیومی؛ فرماندار تهران، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، مجتبی شفیعی؛ دبیر شورای عالی ترافیک، ابوالفضل موسی‌پور؛ رییس پلیس راهور تهران بزرگ، مؤمنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ و جمعی از مدیران شهرداری صبح امروز در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران برگزار شد. 

در این جلسه، گزارش نهایی اقدامات کمیته و کارگروه‌های تخصصی توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران قرائت شد. 

مهدی گلشنی؛ مدیرکل حمل و نقل شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به ایمن‌سازی مدارس اظهار کرد: 394 مدرسه تا شعاع 200 متری مدارس ایمن‌سازی شده است و 6 جرثقیل سنگین برای روان‌سازی ترافیک در معابر مستقر کردیم. 

وی ادامه داد: برای ارتقای کیفیت حمل‌و‌نقل عمومی نیز 2100 اتوبوس امروز فعال می‌شوند و در خطوط منتهی به مدارس و دانشگاه‌ها نیز اتوبوس ویژه مستقر شده است.

محمدی‌نژاد؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه مترو به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است، اظهار کرد: پله‌های برقی و آسانسورها آماده خدمات‌رسانی هستند و سر فاصله حرکت قطارها به‌صورت پیک حضور مسافران در نظر گرفته شده است. 

به گفته وی، 142 رام قطار امروز در مدار خدمت‌رسانی است.

 

منبع :

تسنیم

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!