تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین وضعیت بورس امروز: بازار سهام با 336 نماد معاملاتی منفی به استقبال فصل پاییز رفت!

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

بازار سهام در حالی نخستین روز پاییز را سپری کرد که شاخص کل بورس با رشد محدود از فتح دوباره کانال 2.1 میلیون واحدی بازماند و 42 درصد از نمادها منفی شدند. در پایان بورس امروز ارزش معاملات خرد نیز کاهشی بود و حجم معاملات خرد به 9.2 میلیارد برگه سهم رسید.

به گزارش تجارت نیوز،

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که شاخص کل بورس تنها 1893 واحد رشد کرد و از ورود به کانال 2.1 میلیون واحدی بازماند. به این ترتیب شاخص کل بورس تهران با رشد 0.09 درصدی در سطح دو میلیون و 98 هزار و 898 واحد متوقف شد.

شاخص هم‌وزن که نشان‌دهنده روند معاملات سهام کوچک و متوسط بازار است، عملکرد بهتری داشت و با رشد 2161 واحدی، معادل 0.31 درصد بالا رفت و در سطح 689 هزار و 766 واحد قرار گرفت.

امروز نمادهای فملی، رمپنا و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، حکشتی، کچاد و شستا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات امروز بورس 58 درصد از نمادهای مثبت بودند و ارزش سفارش‌های خرید پنج خط اول سهام به 823 میلیارد تومان رسید که بیش از دو برابر سفارش‌های فروش بود.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی در نخستین روز مهرماه به 9.2 میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش سه هزار و 746 میلیارد تومان معامله شد.

تراز پول حقیقی هم امروز منفی بود و سهام خرد بیش از 265 میلیارد تومان پول حقیقی از دست داد. با این حال صندوق‌های کالایی شاهد ورود 107 میلیارد تومان پول حقیقی تا لحظه تنظیم این گزارش بوده‌اند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!