تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

(تصاویر) ترندهای بافت زنانه 1403: از مد عقب نمانید!

تک فان- می‌گویند پاییز فصل زیبایی است چراکه دلبر لباس‌های قشنگش را از گنجه بیرون می‌کشد. به راستی چه تنوعی دارند لباس‌ها در فصل پاییز. اگر تنها بافت‌های زنانه پاییز را در نظر بگیریم، هزاران مدل لباس در کمدمان می‌توانیم داشته باشیم که هر یک از طرح‌ها و رنگ‌های پاییزی غنی است. اما ترندهای بافت زنانه در پاییز 1403 چیست؟

به گزارش تک فان، بسته به اینکه از چه سبک لباس‌هایی خوشتان بیاید، بافت زنانه می‌تواند ویژگی‌های متفاوتی برای شما داشته باشد. در پاییز سال 1403 از وست‌های کلاسیک بافت گرفته تا پلیورهای اورسایز، ترند هستند. بهتر است بگوییم، پوشیدن بافت پاییزه، به تنهایی، ترند پاییز سال 1403 است. حال در این مطلب از راهنمای شیک بودن تک فان سعی داریم برخی از مدل‌های بافت زنان را معرفی کنیم که ترند شده‌اند.

وست بافت

وست بافت یکی از زیباترین و جنجالی‌ترین ترندهای بافت زنانه پاییز 1403 است. این یک لباس کاربردی است که به شیوه‌های متفاوتی می‌توانیم آن را ست کرده و با یک آیتم، استایل‌های متفاوتی داشته باشیم. وست‌ بافت که بدون آستین است با یقه‌های متفاوتی دیده می‌شود، اما یکی از ترندترین یقه‌ها برای وست بافت، یقه هفت است. عموما زیر وست بافت، شومیزهایی با یقه مردانه می‌پوشند و با اکسسوری‌های متفاوت استایلشان را تکمیل می‌کنند.  نکته قابل توجه در مورد وست بافت قابلیت ست شدن آن با شلوار پارچه‌ای، شلوار جین و دامن است. از طرفی وست‌ها انتخاب مناسبی به عنوان لایه میانی لباس‌های پاییزی است. از آن جایی که در پاییز 1403 لباس‌های لایه لایه ترند هستند، می‌توانیم در لایه میانی از این آیتم زیبا استفاده کنیم.

وست بافت را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

شلوار جین: این ترکیب کلاسیک همیشه شیک و مد روز است. یک وست بافت بلند یا کوتاه را با شلوار جین مورد علاقه‌تان ست کنید و با یک تی‌شرت ساده یا یک پیراهن طرح‌دار آن را کامل کنید.

دامن: وست بافت را می‌توانید با دامن‌های مختلفی مانند دامن کوتاه، دامن بلند، دامن چین‌دار یا دامن چرمی ست کنید. برای یک استایل کژوال، یک وست بافت کوتاه را با یک دامن جین و کفش کتانی ست کنید.

پیراهن: وست بافت را روی یک پیراهن بلند یا کوتاه بپوشید. این ترکیب برای یک استایل لایه لایه و شیک بسیار مناسب است.

شلوار پارچه‌ای: برای یک استایل رسمی‌تر، وست بافت را با شلوار پارچه‌ای و یک بلوز ساده ست کنید.

لگ: وست بافت را با لگ و یک بوت بلند ست کنید تا استایلی راحت و اسپرت داشته باشید.

پلیور با گل برجسته

در میان لباس‌های بافت زنانه‌ای که در پاییز 1403 ترند شده‌اند، پلیور با گل برجسته به شدت به چشم می‌خورد. این پلیورها می‌توانند مدل‌های متفاوتی داشته باشند؛ یعنی دکمه‌دار، یک‌سره یا زیپ دار باشند. از طرفی یقه آن‌های نیز ممکن است اسکی، هفت، گرد یا ایستاده باشد. نکته مهم گل‌های برجسته و بزرگی است که به صورت پراکنده روی آن قرار دارد. وقتی این نوع پلیور را بپوشیم، می‌توانیم سایر آیتم‌های استایلمان را با رنگ گل‌ها ست کنیم یا برای داشتن استایلی مینیمال، از رنگ پس زمینه برای تکمیل کردن استایلمان کمک بگیریم.

نکات کلیدی برای ست کردن پلیور بافت گل برجسته

سادگی سایر لباس‌ها: از آنجایی که پلیور بافت گل برجسته خود به تنهایی یک قطعه چشم‌نواز است، بهتر است سایر لباس‌هایی که با آن ست می‌کنید ساده‌تر باشند.

رنگ‌ها: رنگ پلیور را با توجه به رنگ پوست و سایر لباس‌هایی که می‌پوشید انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری و بژ با هر رنگی ست می‌شوند.

اکسسوری‌ها: از اکسسوری‌های ساده و ظریف استفاده کنید تا به طرح گل‌های پلیور جلوه بیشتری بدهید.

کفش: انتخاب کفش مناسب به استایل شما جلوه خاصی می‌بخشد. می‌توانید از بوت، کفش کتانی، کفش تخت یا کفش پاشنه‌دار استفاده کنید.

ایده‌های ست کردن پلیور بافت گل برجسته

با شلوار جین: یک ترکیب کلاسیک و همیشه شیک. شلوار جین آبی روشن یا تیره، انتخابی مناسب برای این ترکیب است.

با دامن کوتاه: برای یک استایل جوان و پر انرژی، پلیور بافت گل برجسته را با یک دامن کوتاه و بوت بلند ست کنید.

با شلوار پارچه‌ای: برای یک استایل رسمی‌تر، پلیور بافت گل برجسته را با شلوار پارچه‌ای و یک بلوز ساده ست کنید.

با لگ: برای یک استایل راحت و اسپرت، پلیور بافت گل برجسته را با لگ و یک بوت بلند ست کنید.

با دامن بلند: برای یک استایل زنانه و شیک، پلیور بافت گل برجسته را با یک دامن بلند و چکمه بلند ست کنید.

پلیور با طرح هندسی

پلیور با طرح هندسی یکی از لباس‌های بافت زنانه است که از دوره کلاسیک به ما رسیده. در واقع اگر یک پلیور با طرح هندسی بخریم، می‌توانیم بدون اینکه نگران باشیم از چرخه مد خارج می‌شود، سال‌های سال از آن استفاده کنیم. طرح‌های هندسی بر روی پلیورها می‌توانند از ساده‌ترین حالت، یعنی راه راه، شروع شوند به طرح‌هایی پیچیده‌تر مثل طرح گوزن و زیگزاگ برسند. مدل پلیور با طرح هندسی هم می‌تواند متفاوت باشد، اما اگر می‌خواهید اطمینان داشته باشید که هرگز از مد نمی‌افتد به سراغ پلیورهای یقه گرد بروید.

پلیور با طرح هندسی را چگونه ست کنیم؟

پلیور طرح هندسی با شلوار جین آبی روشن، کت چرمی و بوت کوتاه: این ترکیب برای یک استایل راک و جذاب مناسب است.

پلیور طرح هندسی با دامن بلند و کفش پاشنه بلند: این ترکیب برای یک استایل رسمی و شیک مناسب است.

پلیور طرح هندسی با لگ، کتانی و کلاه بیسبال: این ترکیب برای یک استایل اسپرت و جوان‌پسند مناسب است.

بافت دکمه قابلمه‌ای

در کنار پلیور با طرح هندسی، بافت دکمه قابلمه‌ای نیز یکی از بافت‌های زنانه پاییزه است که احتمال خارج شدن آن از چرخه مد به شدت کم است. این بافت‌ها چند کاربرده هستند و اجازه می‌دهند استایل‌های متفاوتی با آن‌ها داشته باشیم. عموما بافت‌های دکمه قابلمه‌ای یقه هفت هستند و نوع بافت جو دانه، پیچ یا ساده است. حال می‌توان دکمه را باز گذاشت، بست، آن را زیر کت پوشید یا به تنهایی به عنوان لباس رویی در نظر گرفت. به هر حال بافت دکمه قابلمه‌ای یک آیتم جذاب برای افرادی است که دوست دارند در پاییز لباس لایه لایه بپوشند.

بافت دکمه قابلمه‌ای را چگونه ست کنیم؟

 

بافت دکمه‌قابلمه‌ای با دامن بلند چین‌دار، بوت چرمی و یک کلاه بافتنی: این ترکیب برای یک استایل رمانتیک و پاییزی بسیار مناسب است.

بافت دکمه‌قابلمه‌ای با شلوار جین، بوت کوتاه و یک کیف چرمی: این ترکیب برای یک استایل کژوال و روزمره مناسب است.

بافت دکمه‌قابلمه‌ای با شلوار پارچه‌ای، پیراهن یقه اسکی و کت تک: این ترکیب برای یک استایل رسمی و شیک مناسب است.

پلیور اور سایز

پلیور اورسایز به پلیوری گفته می‌شود که چند سایز بزرگ‌تر از سایز معمول شما باشد. این نوع پلیورها بسیار گشاد و آزاد هستند و در سال‌های اخیر به یکی از ترندهای محبوب در دنیای مد تبدیل شده‌اند. درواقع در میان بافت‌های متفاوتی که در پاییز 1403 ترند شده‌اند، پلیور اورسایز یک ترند بالقوه به حساب می‌آید. این آیتم جذاب کاملا منطبق با سلیقه جوان‌ترها و افرادی است که به استایل‌های آزاد و اسپرت علاقه زیادی دارند. از جمله ویژگی‌های پلیور اورسایز، گشاد و آزاد بودن، پوشش دهی بالا برای روزهای سرد، ساختن استایلی اسپرت و تنوع آن‌ها است.

پلیور اورسایز را چگونه ست کنیم؟


  لایه بندی با پیراهن بلند: یک پیراهن بلند و ساده را زیر پلیور اورسایز بپوشید و چند دکمه‌ی بالای پلیور را باز بگذارید. این ترکیب به استایل شما عمق و جذابیت بیشتری می‌بخشد.

ست کردن با دامن کوتاه چرمی: برای یک استایل جسورانه و مدرن، پلیور اورسایز را با یک دامن کوتاه چرمی ست کنید. بوت‌های بلند چرمی، این استایل را تکمیل می‌کنند.

با شلوار پارچه‌ای گشاد: ترکیب پلیور اورسایز با شلوار پارچه‌ای گشاد، یک استایل راحت و در عین حال شیک ایجاد می‌کند. می‌توانید یک کمربند باریک به کمر خود بزنید تا کمرتان مشخص شود.

با شلوارک جین و جوراب شلواری: اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پاییزهای معتدلی دارد، می‌توانید پلیور اورسایز را با شلوارک جین و جوراب شلواری ضخیم ست کنید.
  با دامن بلند چین‌دار: یک دامن بلند چین‌دار با پلیور اورسایز، ترکیبی رمانتیک و زنانه ایجاد می‌کند.
  با شلوار ورزشی و کفش کتانی: برای یک استایل اسپرت و راحت، پلیور اورسایز را با شلوار ورزشی و کفش کتانی ست کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!