تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

(تصاویر) رقیب قدرتمند تویوتا هایلوکس، کپی چینی فورد F ۱۵۰

وانت چینی Maxus eTerron 9 با برند CYC با حضور خود در نمایشگاه خودروی هانوفر قصد داشت خوش بدرخشد. این خودرو به عنوان اولین پیکاپ برقی سری 4×4 در اروپا شناخته می شود که بر روی پلت فرمی خاص ساخته شده است.

به گزارش سرگرمی روز، ماکسوس با چراغ های L شکل شباهت زیادی به فورد F 150 لایتنینگ دارد. به لطف موتور الکتریکی، فضای ذخیره سازی 236 لیتری در نمای جلو وجود دارد.

نمای جانبی و عقب به همان طراحی زیبا و قابل قبول ادامه می دهند. از نظر ابعاد، طول این ون 5500 میلی متر است که آن را 140 میلی متر از فورد رنجر و 175 میلی متر از تویوتا هایلوکس طولانی تر می کند.

طراحی کابین به خوبی طراحی شده است و جذابیت زیادی دارد. زیرا چرم دو رنگ و همچنین نمایشگرهای دوگانه به همراه دریچه های تهویه مطبوع و کنسول مرکزی ترکیب خوبی را ارائه می دهند. خریداران همچنین 20 محفظه ذخیره سازی و همچنین تهویه، ماساژور و صندلی راننده در 8 جهت دریافت خواهند کرد.

نیروی تولیدی توسط یک باتری لیتیومی 102 کیلووات ساعتی تامین می شود که برد 430 کیلومتری را فراهم می کند. هنگامی که باتری تمام شود، شارژر سریع 115 کیلوواتی DC باتری را از 20٪ به 80٪ در حدود 40 دقیقه شارژ می کند.

این پیکاپ دارای سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره است که خروجی ترکیبی 436 اسب بخار را ارائه می دهد. این اعداد به پیکاپ اجازه می دهد تا شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 5.8 ثانیه ثبت کند. این مدل قابلیت یدک کشی تا 3500 کیلوگرم و حداکثر بار 620 کیلوگرم را دارد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این خودرو می توان به سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع و طیفی از حالت های رانندگی شامل معمولی، شنی، شنی و سفارشی اشاره کرد. فروش این خودرو در اروپا باید از سه ماهه چهارم آغاز شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!