تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

محتوای سال اول بازی Homeworld 3 در یک پکیج عرضه خواهد شد

تیم سازنده Homeworld 3 برنامه‌های محتوایی خود را بازبینی کرده و با یکپارچه کردن عرضه، تمامی محتوای پولی و بسته‌های محتوایی رایگان سال اول را هم‌زمان ارائه خواهد کرد.

در به‌روزرسانی منتشر شده در وب‌سایت رسمی، توسعه‌دهنده Blackbird Interactive اعلام کرد که در حال ترکیب محتوا در قالب یک پکیج است تا بتواند تمام منابع خود را متمرکز کرده و تجربه‌ای با کیفیت بالاتر به بازیکنان ارائه دهد.

تیم توسعه توضیح داد:

این تغییر به این معناست که در ماه نوامبر، دو بسته محتوایی که در ابتدا برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بودند، منتشر خواهند شد تا تجربه‌ای کامل‌تر از Homeworld 3 و بسیاری از تغییرات درخواستی شما را زودتر ارائه دهیم.

در ادامه افزود :

در مجموع، می‌توانید منتظر سه به‌روزرسانی رایگان و دو بسته محتوای پولی باشید که همگی در قالب یک به‌روزرسانی بزرگ در ماه نوامبر منتشر خواهند شد.

تیم توسعه درباره پیش‌خرید محتوا گفت:

با تغییراتی که اعمال می‌کنیم، می‌خواهیم به کسانی که Year One Pass را خریداری کرده‌اند اطمینان دهیم که همه مواردی که قبلا وعده داده بودیم را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، ما برنامه‌هایمان را اصلاح کرده‌ایم تا عناصر درخواستی جامعه را نیز شامل شود.

جزئیات کامل، از جمله محتوایی که تاکنون منتشر شده و همچنین محتوایی که قرار است در ماه نوامبر عرضه شود، به طور مفید در تصویر زیر خلاصه شده است.

تیم در پایان گفت: از صبر شما سپاسگزاریم و در تلاش برای تحقق چشم‌انداز پس از عرضه Homeworld 3 در ماه نوامبر هستیم. عناصر دیگری نیز فراتر از آنچه که در بالا توضیح دادیم در حال آماده‌سازی هستند، از جمله مکانیک‌های جدید گیم‌پلی، بهینه‌سازی ویژگی‌های موجود و همچنین رفع اشکالات و بهبود عملکرد.

یکی از منتقدان وبسایت Eurogamer نوشت:

۲۵ سال پس از انتشار نسخه اصلی و ۲۲ سال پس از قسمت دوم (که ضعیف‌تر بود)، نسخه‌ی سوم به آن سطح بالای مورد انتظار نمی‌رسد تا بتواند پیشینیان خود را پشت سر بگذارد و به بهترین نسخه تبدیل شود.

Homeworld یک سری بازی استراتژی (RTS) است که توسط Relic Entertainment توسعه یافته و اولین نسخه آن در سال 1999 منتشر شد. این بازی به دلیل محیط فضایی سه‌بعدی منحصربه‌فرد، گرافیک برجسته و داستان‌سرایی عمیق مورد تحسین قرار گرفت. داستان حول محور نژادی به نام (کوشان) می‌چرخد که به دنبال یافتن سیاره مادری گمشده خود هستند. بازیکنان در محیط فضایی آزاد به کنترل ناوگان‌های جنگی می‌پردازند و با استفاده از تاکتیک‌های دقیق، منابع را مدیریت و در جنگ‌های فضایی شرکت می‌کنند.

با تمام این وعده‌ها حالا باید دید که آیا نسخه جدید این مجموعه می‌تواند در مسیر درستی قرار بگیرد یا خیر، نظر شما چیست ؟

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!