تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

Echoes of Wisdom مشخص شد

در حالی که کمتر از یک هفته تا انتشار بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom باقی مانده، مشخص شده کدام استودیو آن را ساخته و همان تیمی است که در طول دهه گذشته با این فرنچایز کاملا آشنا بوده است.

طبق اطلاعات کپی‌رایت و اعتبارات موجود در صفحه eShop سوییچ که اخیرا به‌روزرسانی شده، عنوان اکشن ماجراجویی آینده، The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom توسط استودیو Grezzo با همکاری نینتندو ساخته شده است.

Grezzo قبلا نسخه بازسازی شده The Legend of Zelda: Link’s Awakening در سال ۲۰۱۹ را توسعه داده بود و همچنین ریمسترهای Nintendo 3DS Ocarina of Time و Majora’s Mask را ساخته بود. علاوه بر آن، استودیو مسئولیت ساخت بازی The Legend of Zelda: Tri Force Heroes را هم بر عهده داشت.

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اولین نسخه اصلی در سری خواهد بود که پرنسس زلدا به عنوان قهرمان اصلی بازی حضور دارد. اگرچه بدیهی است که او ستاره این عنوان خواهد بود، به نظر می‌رسد همچنان مرکز توجه بازی را با Link که معمولا قهرمان اصلی سری است، به اشتراک خواهد گذاشت.

در بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom، زلدا دارای قابلیت جدیدی به نام «اکو» است که به او اجازه می‌دهد اشیا و دشمنان را کپی کند. در این عنوان، زلدا به جای استفاده از شمشیر، با یک پری مرموز به نام تری آشنا می‌شود که به او یک وسیله به نام تری‌راد می‌دهد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!