تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آویز حصیری: کلکسیون جدید گلدان‌های چوبی با رازهایی که باید بدانید

گلدان‌های حصیری این روزها بیشتر از گذشته ترند شده‌اند و امسال در اکثر ژورنال‌های مربوط به دکوراسیون مدرن نیز از این گلدان‌ها و سایر اکسسوری‌های حصیری استفاده می‌شود. در این مقاله از بخش سبک زندگی در مجله اکالا می‌توانید با جدیدترین مدل‌های گلدان چوبی آویز حصیری آشنا شوید.

جدیدترین مدل‌های گلدان حصیری آویز

استفاده از گلدان‌های حصیری در دکوراسیون یک راهکار ساده برای ایجاد حس گرما و آرامش به فضای خانه است. می‌توانید از گلدان‌های حصیری آویز برای قرار دادن انواع گل طبیعی و مصنوعی استفاده کنید و با این کار جلوه‌ای متفاوت به فضای خانه ببخشید.

در اکثر مواقع برای قرار دادن گل طبیعی در گلدان‌های حصیری آویز از یک گلدان پلاستیکی سبک در قسمت داخل گلدان حصیری استفاده می‌شود. از آن جایی که این گلدان‌ها روی دیوار نصب یا از سقف آویزان می‌شوند، باید از گلدان‌های سبک داخل آن‌ها استفاده کنید.

تنوع مدل گلدان‌های چوبی آویز حصیری آنقدر زیاد است که شما می‌توانید با هر سبک و سلیقه‌ای و هر میزان فضایی که دارید، یک گزینه را برای دکوراسیون منزل خودتان انتخاب کنید. در ادامه این بخش می‌توانید تصاویر جدیدترین مدل‌های گلدان چوبی آویز حصیری را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ایده گلدان‌های کوچک شیشه‌ای؛ به خانه‌تان روح ببخشید

بیشتر بخوانید: جدیدترین شلف‌های دیواری گلدان را ببینید!

بیشتر بخوانید: گلدان‌های مدرن و شیک؛ سازگار با دکوراسیون مینیمال

نکاتی که باید برای استفاده از گلدان‌های حصیری آویز بدانید

گلدان‌های چوبی آویز حصیری هم با دکوراسیون مدرن و هم دکوراسیون سبک کلاسیک سازگار هستند.می‌توانید از این گلدان‌ها برای جلوه بخشیدن به فضای داخل خانه یا تراس استفاده کنید.برای جلوگیری از آسیب به این گلدان‌ها بهتر است آن‌ها را از آفتاب و باران و همچنین رطوبت دور نگه دارید.در صورت استفاده از گلدان حصیری در دکوراسیون منزل می‌توانید از یک اکسسوری دیگر حصیری نیز در دکوراسیون خود استفاده کنید تا هارمونی بیشتری در فضا ایجاد شود.برای تزیین این گلدان‌ها می‌توانید از روبان و پارچه‌های رنگی متناسب با لوازم منزل نیز استفاده کنید.برای آویزان کردن این گلدان‌های حصیری از سقف حتما به محکم بودن آن توجه کنید.می‌توانید از انواع گلدان‌های چوبی حصیری آویز برای قرار دادن شاخه‌های گل طبیعی استفاده کنید.می‌توانید از این گلدان‌ها برای قسمت نزدیک پنجره پذیرایی یا اتاق خواب و همچنین گوشه‌های خانه استفاده کنید.

در این مقاله جدیدترین مدل‌های گلدان چوبی آویز حصیری را با هم مشاهده کردیم. اضافه کردن این گلدان‌های جذاب به دکوراسیون منزل می‌تواند فضای شما را گرم‌تر، زیباتر و به روزتر نشان دهد.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!