تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

قیمت گلکسی S24 FE در بازار فاش شد؛ ۵۰ دلار گران‌تر از نسل قبل

گلکسی S24 FE از جدیدترین محصولات سامسونگ است که احتمالاً تا چند روز آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش‌ازاین قیمت احتمالی گلکسی S24 FE در برخی منابع منتشر شده بود اما منبع جدیدی قیمت قطعی این گوشی را در بازار آمریکا اعلام کرده است

براساس گزارش SmartPrix، گلکسی S24 FE گران‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود و نسخه پایه آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۶۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. این رقم حدود ۵۰ دلار گران‌تر از نسل پیشین، S23 FE، است که با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه شده بود. همچنین نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت ۷۰۹ دلار روانه بازار می‌شود.

سایر مشخصات گلکسی S24 FE

پیش‌ازاین شایعات مختلفی درمورد قیمت احتمالی گلکسی S24 FE به بیرون درز کرده بود و برخی منابع قیمت نسخه پایه را تا ۶۹۹ دلار نیز اعلام کرده بودند. البته افزایش قیمت سری جدید دستگاه‌های تلفن همراه به رویه‌ای بین تولیدکنندگان تبدیل شده است و دلایل آن را باید در افزایش هزینه‌های زنجیره تأمین جست‌وجو کرد. سامسونگ سال گذشته نیز قیمت گلکسی S23 FE را نسبت به نسل پیشین آن افزایش داده بود.

هنوز زمان دقیق رونمایی از گلکسی S24 FE مشخص نشده است اما به گفته برخی منابع، سامسونگ تا ۲۶ سپتامبر از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. تاکنون نیز جزئیات زیادی از مشخصات سخت‌افزاری S24 FE به بیرون درز کرده است.

بااین‌حال گلکسی S24 FE احتمالاً به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود که نسبت به نمایشگر ۶.۴ اینچی S23 FE بزرگ‌تر شده است. همچنین انتظار می‌رود در این گوشی شاهد استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا اگزینوس ۲۴۰۰ باشیم. مدل‌های پایه S24 FE نیز احتمالاً ۸ گیگابایت رم خواهند داشت.

باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی و دوربین سه‌گانه با لنزهای ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق‌عریض و ۸ مگاپیکسل 3x تله‌فوتو از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی اس ۲۴ اف‌ای هستند. برای دوربین سلفی نیز ظاهراً سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!