تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

معرفی رسمی بازیگران سریال جدید و پرستاره مصطفی کیایی توسط برادرش محسن

محسن کیایی در برنامه «35 میلی‌متری» فریدون جیرانی درباره سریال جدید مصطفی کیایی توضیحات کاملی داد. او گفت سریال کاملا برمبنای داستان‌های «هزارویک‌شب» پیش رفته و 2 ماه از تولید آن باقی‌مانده است..

بعد از دو سریال «هم‌گناه» و «بی‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی، این کارگردان دو سال پیش سراغ ساخت «هزارویک‌شب» رفت و تولید آن کماکان ادامه دارد؛ سریالی که ماجراهایش براساس مجموعه قصه‌های این کتاب مشهور و ارزشمند وام گرفته شده است.

پرویز پرستویی و حبیب رضایی بعد از «همگناه» در «هزار و یک شب» هم با هم همبازی شده‌اند.

محسن کیایی درباره این سریال گفت: ««هزارویک‌شب»، اولین سریالی است که با مشارکت بین یک کمپانی ایرانی و ترک ساخته شده. قصه‌های هزارویک‌شب در تمام خاورمیانه شناخته شده است و مردم این منطقه قصه‌هایش را می‌شناسند و برایشان جذابیت دارد. اولین پروژه‌ای که می‌توانست که در اطراف ما حوزه خلیج‌فارس و از طرفی ترک‌ها به صورت مشترک ساخته شود همین هزارویک‌شب است.»

به گفته کیایی، فیلمنامه این سریال به قلم نغمه ثمینی و مصطفی کیایی نوشته‌ا شده‌اند و هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، محسن کیایی، حبیب رضایی، بانیپال شومون، پانته‌آ پناهی‌ها و سوگل خلیق در آن بازی دارند. علاوه بر بازیگران ایرانی، چهار بازیگر خارجی هم در آن حضور دارند.

کیایی درباره وضعیت سریال گفت: «ضبط سریال 18 ماه طول کشیده و 2 ماه دیگر از تولید آن باقی مانده است.»

بهرام رادان و سحر دولتشاهی تا پیش از «هزار ویک شب» در سه ساخته سینمایی مصطفی کیایی حضور داشتند که یکی از آن‌ها «بارکد» است.

او درباره چگونگی انتشار سریال هم توضیح داد: «این سریال قرار است همزمان در ایران و ترکیه منتشر شود. بخش‌هایی از آن در ترکیه کار شده. امیدواریم سال آینده برای اولین‌بار بتوانیم آن را منتشر کنیم.»

مصطفی کیایی در سریال «هزار ویک شب» با ستاره‌هایی کار کرده که پیش از این با آن‌ها همکاری‌های مشترکی داشته است. او با پرویز پرستویی فیلم «مطرب» و سریال «همگناه» ، با بهرام رادان و سحر دولتشاهی فیلم‌های «عصر یخبندان»، «بارکد» و «چهار‌راه استانبول» و با هدیه تهرانی سریال «همگناه» را کار کرده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!