تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

استایل های ترند پاییز 1403؛ از استایل لاکچری تا استایل خیابانی

تک فان- پاییز سال جدید، پاییزی با استایل‌های متنوع است. پیش تر وقتی لباسی ترند می‌شد، ممکن بود نمونه‌اش را بر تن صدها نفر در سطح شهر ببینیم، امام با توجه به تنوع استایل های ترند پاییز 1403 این شباهت‌ها کمتر خواهد شد.

به گزارش تک فان، باید ابتدا استایل مورد نظرتان را که به آن علاقمند هستید پیدا کنید. سپس از میان استایل‌های ترند یکی را برگزینید و تغییراتی در آن ایجاد کنید. وقتی در استایل‌های ترند تغییری به وجود آورید بدون شک لباسی خاص به تن کرده‌اید که در عین ترند بودن مخصوص سلیقه شماست. نکته این است که در پاییز 1403 استایل‌ها از نظر زیبایی شناسانه نیز متنوع هستند. از استایل‌های لاکچری و ماکسیمال گرفته تا استایل‌های کژوال و خیابانی در کاتالوگ‌های مد دیده می‌شود. در این مطلب از راهنمای شیک بودن تک فان استایل های ترند پاییز 1403 را مرور می‌کنیم.

استایل ترند پاییز 1403: لباس‌ جین رنگ تیره

یکی از استایل های ترند پاییز 1403 پوشیدن لباس جین با رنگ آبی تیره است. به طور کلی لباس های جین از جمله لباس‌هایی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. اما، رنگ آن‌ها در سال‌های متفاوت متغیر خواهد بود. امسال پوشیدن کت و شلوار جین با رنگ آبی تیره ترند است. بنابراین افرادی که به استایل های بوهمین، کژوال، رسمی، راک و حتی مینیمال علاقه دارند می‌توانند به سراغ لباس جین رنگ تیره بروند.

استایل ترند پاییز 1403: کت چرمی

کت چرم با طرح دوخت‌های کلاسیک همواره جزو لباس‌های مدگرا به حساب می‌آید. به خصوص اگر دوست داشته باشید استایلی لاکچری داشته باشید که توی چشم باشد. نکته این است که کت‌های چرم شبیه به سابق تنها با یقه‌های کلاسیک و فرم‌های مشابه دوخته نمی‌شوند. حالا می‌توانیم کت چرمی هایی را ببینیم که پفی هستند و مطابق مد روز دوخته شده‌اند. شاید برایتان سوال باشد که چرا کت چرمی برای فصل پاییز مناسب است؛ باید بگوییم که کت چرم به اندازه کافی گرم، راحت، شیک، کلاسیک، بادوام بوده و برای استفاده در موقعیت‌های متفاوت مناسب است. است کت چرمی برای استایل‌های راک، بوهمی، مینیمال، رترو، وینتیج و راک استفاده می‌کنند.

استایل ترند پاییز 1403: ترنچ کت کوتاه و بلند

ترنچ کت از سال گذشته جزو لباس‌های محبوب در پاییز شده است. حال بهتر است بدانید که ترنچ کت نوعی کت بلند یا کوتاه و روباز است که معمولاً از پارچه‌های ضد آب مانند گاباردین دوخته می‌شود. این کت‌ها در ابتدا برای استفاده نظامی طراحی شدند و به دلیل مقاومت و کارایی بالا، به سرعت محبوبیت پیدا کردند و وارد دنیای مد شدند. ترنچ کت‌ها معمولاً دارای یقه بزرگ، کمربند، جیب‌های جادار و دکمه‌های دوبل هستند. نکته جالب در مورد ترنچ کت‌ها ست شدن آسان آن‌ها است. بعلاوه اگر از پارچه‌های باکیفیت دوخته شده باشد تا سال‌های سال داخل کمد شما خواهد ماند. ترنچ کت برای استایل های کژوال، کلاسیک، وینتیج، لایه به لایه و رسمی بسیار مناسب است.

استایل ترند پاییز 1403: آیتم‌های طرح دار

اگر به استایل‌های ماکسیمال و لاکچری علاقه دارید، پاییز 1403 سال شما است. حالا می‌توانید با خیال راحت به سراغ کت‌های پاییزه کوتاه پلنگی، گورخری و ورساچه بروید. از طرفی امسال پوشیدن کت‌های خز هم در برنامه لاکچری‌پوش‌ها قرار گرفته است. علاوه بر کت طرح دار، هر آیتم طرح دار دیگری ترند است. از کفش‌ و کیف‌های برند گرفته تا کمربندهای بزرگی که به وضوع چاپ برندهای معروف مثل باربری، ورساچه، دیور، شنل و غیره را نشان می‌دهند. بهترین استایل با آیتم طرح دار، سبک ماکسیمال و اگزوتیک است.

استایل ترند پاییز 1403: دامن بلند

باعث خوشحالی است که دامن بلند به کمد مددوستان برگشته است. دامن‌های پاییزی با جنس پشم، کبریتی، جین، چرمی و کتان می‌توانند در سال 1403 غوغا کنند. کافی است کمی خلاق باشیم و دامن بلند را با آیتم‌های دیگری مثل ترنچ کت، کت کوتاه یا حتی کت های طرح دار ست کنیم. پوشیدن دامن با بوت‌های بلند یا نیمه بلند نیز می‌تواند تاثیر مثبتی بر استایل پاییزه شما بگذارد. از آن جایی که دامن در طرح‌های متفاوت و با جنس‌های مختلف دوخته می‌شود برای تمامی سبک استایل‌ها مناسب است.

استایل ترند پاییز 1403: شال های ضخیم

استفاده از شال گردن در پاییز چیزی نیست که از مد بیافتد. فقط هر سال، سبک جدیدی از شال گردن برای پاییز ترند می‌شود. در سال 1403 شال ضخیم جزو شال گردن های ترند هستند. این شال گردن‌ها نه تنها به راحتی می‌‌توانند شما را گرم نگه دارند، بلکه برای استایل‌های خیابانی، هیپ هاپ، دراماتیک، پانک، ترندی و غیره مناسب هستند. اگر کمی هوشمند باشید از شال های ضخیم برای استایل های کلاسیک هم استفاده خواهید کرد. فقط کافی است یکی از کت اورسایزهای ترند را انتخاب کرده و استایلتان را با یک شال ضخیم تکمیل کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!