تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بازیگر نقش هال جوردن در سریال Lanterns مشخص شد

کایل چندلر بازیگر مشهور برنده جایزه امی، برای ایفای نقش هال جوردن در سریال Lanterns از دنیای DC انتخاب شد.

این سریال که روی اعضای گروه Green Lantern Corps تمرکز دارد، اولین نقش تلویزیونی چندلر پس از بازی در درام Super Pumped محصول سال ۲۰۲۲ از شبکه Showtime خواهد بود.

سریال Lanterns که خبر ساخت آن در ماه ژوئن (خرداد) تایید شد، توسط «کریس ماندی» خالق سریال Ozark، «دیمون لیندلوف» شورانر سریال‌های مشهور Watchmen و Lost و «تام کینگ» نویسنده برنده جایزه آیزنر ساخته می‌شود. این سه نفر به‌عنوان نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت دارند و ماندی به عنوان شورانر سریال ایفای نقش خواهد کرد.

این سریال که تحت نظر HBO ساخته می‌شود، هم‌اکنون در مرحله انتخاب بازیگر و استخدام کارگردان قرار دارد. فیلم‌برداری این اثر قرار است از ماه ژانویه تا ژوئن (دی تا خرداد) سال آینده در آتلانتا انجام شود.

گفته می‌شود سریال Lanterns فضایی واقع‌گرایانه و مشابه با سریال True Detective خواهد داشت. داستان حول محور شخصیت «هال جوردن» می‌چرخد که با اکراه، نقش مربی یک لنترن جوان‌تر به نام جان استوارت را بر عهده می‌گیرد.

جان استوارت یکی از اولین ابرقهرمانان سیاه‌پوست در تاریخ کمیک‌های DC است. این دو شخصیت در حال تحقیق درباره یک قتل روی زمین هستند که پیامدهای بزرگ‌تری دارد. تهیه‌کنندگان به دنبال یک بازیگر جوان و تازه‌کار برای ایفای نقش استوارت هستند تا مقابل نام بزرگ‌تر و باتجربه‌تری بازی کند.

ابتدا DC به دنبال یک ستاره سینمایی برای ایفای نقش هال جوردن بود و مذاکراتی با «جاش برولین» انجام داد که در نهایت او این نقش را رد کرد. شایعاتی مبنی بر انتخاب بازیگرانی مانند «کریس پاین» یا «ایوان مک‌گرگور» وجود داشت، اما بیشتر بر پایه نظر طرفداران بود. شبکه HBO از اظهار نظر درباره اخبار مربوط به انتخاب بازیگران این سریال خودداری کرده است.

کایل چندلر با بازی در نقش مربی اریک تیلور در سریال Friday Night Lights که از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ در شبکه NBC پخش شد به شهرت رسید و برای این نقش برنده جایزه امی شد. او سپس در سریال مهیج Bloodline محصول نتفلیکس بازی کرد که دو نامزدی امی برایش به همراه داشت.

در سال‌های اخیر، چندلر در فیلم‌های بزرگی همچون Godzilla: King of the Monsters، Godzilla vs. Kong و همچنین فیلم زندگی‌نامه‌ای نیل آرمسترانگ به کارگردانی دیمین شزل با نام First Man ظاهر شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!