تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

5 فیلم کمدی‌رمانتیک برای غُرغُروها

تک فان- خنده‌های بلند و لبخندهای شیرین را فراموش کرده‌اید؟ شاید وقت آن رسیده که به دنیای کمدی‌های رمانتیک سر بزنید و کمی روحیه خود را تقویت کنید.

به گزارش تک فان،  اگر از آن دسته افرادی هستید که به راحتی نمی‌خندند و فکر می‌کنید کمدی‌های رمانتیک کلیشه ای هستند، این لیست برای شماست. تک فان 5 فیلم کمدی رمانتیک خاص و متفاوت را برایتان انتخاب کرده‌ که نه تنها شما را می‌خنداند، بلکه به شما نشان می‌دهد که این ژانر می‌تواند بسیار هوشمندانه و جذاب باشد.

1. فیلم گراندهاگ دِی یا روز موش‌خرما  1993 (Groundhog Day)

«گراندهاگ دِی» به کارگردانی هارولد ریمیس و با بازی بیل مری و اندی مک‌داول، محصول سال 1993 سینمای آمریکاست.

این فیلم که برنده‌ی جایزه بفتای بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی است درباره یک گزارش­گر عبوس هواشناسی تلویزیون است که برای تهیه گزارش همراه با تهیه‌کننده وفیلمبردار به شهری کوچک سفر می‌کنند.

گره داستان از جایی به وجود می‌آید که در یک روز زمستانی وقتی که گزارشگر از خواب بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که در یک حلقه زمانی گیر افتاده است و…

2. فیلم آنی هال 1977 (Annie Hall​)

فیلمی به کارگردانی وودی آلن کمدین شناخته‌شده آمریکایی است. دایان کیتن و وودی آلن بازیگران نقش اصلی فیلم آنی‌هال هستند و گفتنی است که دایان کیتن به خاطر بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

الوی سینگر (با بازی وودی آلن) یک بازیگر طنز و یک کمدین است. سینگر یه دنبال کشف حقایقی درباره شکست رابطه عاطفی‌اش با آنی هال (با بازی دایان کیتن) است.

مشکلات عصبی سینگر باعث شده که آنی هال با وجود علاقه‌ای که به او دارد او را ترک کرده و به لس‌آنجلس نقل مکان بکند و…

3. فیلم ایمیل داری! 1998 (You’ve Got Mail)

اگر در جهان امروز هنوز هم به عشق‌های کلاسیک اعتقاد دارید، دیدن این فیلم برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

ایمیل داری به کارگردانی نورا افرون داستان عاشقانه‌ی کاتلین کلی (با بازی مگ رایان) و جو فاکس (با بازی تام هنکس) است.

کلی و فاکس در یک چت‌روم به نام «بالای سی‌ساله‌ها» و توسط ایمیل با هم آشنا می‌شوند و این شروع یک جنگ به تمام معنا میان کلی و فاکس است و…

4. فیلم بی‌خوابی در سیاتل 1993 (Sleepless in Seattle​)

بعد از دیدن فیلم «ایمیل داری» چنانچه با ترکیب تام هنکس، مگ رایان و نورا افرون ارتباط برقرار کرده باشید، بلافاصله می‌توانید سراغ همکاری بعدی آنها در فیلم «بی‌خوابی در سیاتل‌» بروید.

در فیلم «بی‌خوابی در سیاتل» آنی رید (با بازی مگ رایان) روزنامه‌‌نگاری است که از طریق رادیو با داستان زندگی سام بالدوین (با بازی تام هنکس) که معمار نسبتن موفقی است آشنا می‌شود.

آنی که از شنیدن داستان زندگی سام متاثر شده است، سعی می‌کند که با او ارتباط برقرار بکند و…

5. فیلم آقای دیدز 2002 (Mr. Deeds​)

فیلمی در ژانر کمدی رمانتیک به کارگردانی استیون بریل و با بازی آدام سندلر است.

لانگ‌فلو دیدز (با بازی آدام سندلر) که فردی ساده‌دل و خوشبین است، متوجه می‌شود که یکی از اقوام دور مادری‌اش میراث عظیمی برای او به جا گذاشته است.

در این میان عده‌ای از سادگی او سواستفاده کرده و با خدشه‌دارکردن وجهه او توسط بیب بِنِت (با بازی وینونا رایدر)که لانگ‌فلو دلداده اوست، اموالش را تصاحب می‌کنند و…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!