تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

یوبیسافت پیش‌نمایش مطبوعاتی Assassin’s Creed Shadows را لغو کرد

اوایل روز گذشته، یوبیسافت حضور آنلاین خود را در نمایشگاه بازی‌های توکیو به دلیل «شرایط مختلف» لغو کرد. با این حال، Insider Gaming متوجه شده که Ubisoft پیش‌نمایش مطبوعاتی بازی Assassin’s Creed Shadows را هم لغو کرده است.

طبق منابع مختلف، پیش‌نمایش مطبوعاتی Assassin’s Creed Shadows قرار بود هفته آینده برگزار شود و تاریخ منع موقت پیش‌نمایش‌ها در آن زمان اعلام شود. در زمان نگارش این خبر، Shadows همچنان قرار است در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) منتشر شود، با این حال، اعلامیه‌های اخیر ممکن است حاکی از تاخیر در بازی باشد.

این بازی که قرار است در ماه نوامبر منتشر شود، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای آزاد ژاپن را وعده می‌دهد و ادعا می‌کند که بلندپروازانه‌ترین نسخه از سری Assassin’s Creed تا به امروز خواهد بود. 

یوبیسافت هنوز در مورد لغو پیش‌نمایش‌ها پاسخی نداده است، اوایل روز گذشته، این شرکت در بیانیه‌ای درباره نمایشگاه بازی‌های توکیو اعلام کرد:

با کمال تاسف به اطلاع شما می‌رسانیم که به دلیل شرایط مختلف، تصمیم گرفته‌ایم حضور آنلاین خود را در Tokyo Game Show 2024 که قرار بود از ساعت ۱۵ روز ۲۶ سپتامبر آغاز شود، لغو کنیم. بابت غیرمترقبه بودن آن عذرخواهی می‌کنیم. صمیمانه از همه کسانی که منتظر پخش بودند، عذرخواهی می‌کنیم.

این شرکت گفت «کمپین giveaway که در حال حاضر برگزار می‌شود» علیرغم اینکه پخش دیگر انجام نمی‌شود، ادامه خواهد یافت.

بازی در ژاپن و سال ۱۵۷۹ جریان دارد. دو شخصیت‌ اصلی این بازی نائوعه (Naoe) و یاسوکه (Yasuke) هستند که اولی روی مخفی‌کاری و دومی روی مبارزات اکشن تمرکز دارند. اساسینز کرید شدوز یک بازی کاملا تک‌نفره است که بازیکنان می‌توانند در هر زمانی شخصیت‌ها را تغییر دهند. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!