تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بازی Ghost of Yotei از استودیو Sucker Punch معرفی شد

در آخرین نمایش در رویداد State of Play، استودیو Sucker Punch بازی جدید خود در سری گوست به نام Ghost of Yotei را معرفی کرد. 

در بازی Ghost of Yotei بازیکنان کنترل یک شخصیت زن به نام آتسو را بر عهده خواهند داشت. آتسو علاوه بر شمشیر سنتی سامورایی، یک شامی‌سن نیز در اختیار دارد. بر اساس توضیحات تریلر، آتسو به دور و بر کوه یوتی سفر خواهد کرد و گرگ مرموز او را در این ماجراجویی یاری می‌کند.

به نظر می‌رسد که در این دنباله خبری از جین ساکای نیست و Ghost of Yotei در بازه زمانی کاملا متفاوتی جریان دارد. نکته مهمی که در این تریلر توجه را به خود جلب می‌کند، استفاده آتسو از سلاح‌های مختلف و یک تفنگ چخماقی است.

تماشای تریلر منتشر شده در یوتیوب

استودیو Sucker Punch، سازندگان سری‌های Sly Cooper و Infamous، در سال 2020 بازی Ghost of Tsushima را منتشر کرد که به خاطر گرافیک خیره کننده خود و همچنین اکشن شبیه به آثار آکیرا کوروساوا، مورد ستایش قرار گرفت. 

همچنین اوایل امسال، استودیو Sucker Punch پورت پی‌سی گوست آو سوشیما را هم منتشر کرد و همچنین تأیید کرد که فیلمی بر اساس این بازی در حال ساخت است که کارگردانی آن بر عهده چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم‌های جان ویک، خواهد بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!