تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تکفیری فیلم سینمایی «زودپز»: قدرت سحرآمیز پختن در زمان کوتاه + بازیگران برجسته و تاریخ اکران – تماشا کنید! (تیزر)

فیلم سینمایی «زودپز»، جدیدترین ساخته رامبد جوان، یک کمدی اجتماعی با داستانی جذاب و بازی‌های درخشانی از محسن تنابنده و نوید محمدزاده است. این فیلم که ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود، یکی از آثار مورد انتظار سال ۱۴۰۳ است که به زودی اکران می‌شود.

در این مقاله از مجله اکالا، به معرفی فیلم سینمایی «زودپز» (داستان، بازیگران و تاربخ اکران) + تیزر می‌پردازیم.

معرفی فیلم سینمایی «زودپز»

تاریخ اکران: ۱۱ مهر ۱۴۰۳کارگردان: رامبد جوانتهیه کننده: منصور سهراب‌پورنویسنده: مهدی نادریژانر: کمدی

خلاصه داستان

فیلم «زودپز» ما را به تهران دهه شصت و دوران جنگ می‌برد؛ جایی که انفجار یک زودپز، زندگی یک خانواده را به‌طور کامل تغییر می‌دهد. در این حادثه، پدر خانواده به شدت مجروح شده و در نهایت فوت می‌کند. دو داماد فرصت طلب خانواده، با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، به دنبال راهی برای سود بردن از این اتفاق هستند.

آن‌ها تلاش می‌کنند تا پدر خانواده را شهید معرفی کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند. این تلاش اما با دردسرها و چالش‌های غیرمنتظره‌ای همراه می‌شود که فضای فیلم را پر از لحظات خنده‌دار می‌کند.

بیشتر بخوانید: فیلم‌های فوق‌العاده برای تماشا با خانواده

به نظر می‌رسد دهه شصت به منبعی الهام‌بخش برای بسیاری از فیلمسازان ایرانی تبدیل شده است. پس از موفقیت فیلم‌هایی مانند «نهنگ عنبر» و «هزارپا»، حالا «زودپز» هم به این جمع پیوسته است.

فیلمسازان با پرداختن به موضوعات و فضاهای دهه شصت، تلاش می‌کنند تا ضمن خلق آثار طنز و جذاب، به بازسازی بخشی از تاریخ معاصر ایران بپردازند. شوخی‌ها و موقعیت‌های کمدی این فیلم‌ها اغلب بر اساس تضاد بین سبک زندگی آن دوران و امروز شکل می‌گیرند.

تیزر فیلم «زودپز»

 

تاریخ اکران فیلم «زودپز»

فیلم کمدی «زودپز» از چهارشنبه ۱۱ مهر اکران خود را در سینماها آغاز می‌کند و انتظار می‌رود به یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین آثار سینمای ایران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «در آغوش درخت» (داستان، بازیگران و جوایز) + تیزر

بازیگران و عوامل فیلم «زودپز»

برای اولین بار، نوید محمدزاده و محسن تنابنده، دو بازیگر توانمند سینمای ایران، در فیلم کمدی «زودپز» محمدزاده که بیشتر او را با نقش‌های جدی و دراماتیک می‌شناسیم، این بار در یک کمدی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است. این تغییر رویه برای طرفدارانش می‌تواند بسیار جذاب باشد.

علاوه بر محمدزاده و تنابنده، بازیگرانی همچون گلاره عباسی، محمود جعفری، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، میسا مولوی و سینا مسعودی نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این ترکیب بازیگران، به همراه سبک کمدی خاص رامبد جوان، نوید یک فیلم کمدی متفاوت و دیدنی را می‌دهد.

رامبد جوان، کارگردان و بازیگر شناخته‌شده‌ ایرانی که با برنامه موفق «خندوانه» به محبوبیت بیشتری از سابقه سینمایی و تلویزیونی خود رسید، پس از چند سال دوری از عرصه سینما، با کارگردانی فیلم کمدی «زودپز» و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، به دنیای سینما بازگشته است.

 

در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به معرفی فیلم سینمایی «زودپز» پرداختیم و داستان، بازیگران و زمان اکران آن را به شما گفتیم، حالا که با این فیلم بیشتر آشنا شدید، آیا شما هم برای تماشای آن مشتاق هستید؟

منابع: فیلیمو شات / فیلم نت / ویدو

من سورین صیادی هستم و از بچگی تقریباً تمام وقت آزادم را صرف دیدن فیلم و سریال (و گاهاً انیمه) کردم! بیشتر به ژانرهای اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز علاقه دارم، اما ژانرهای دیگر را هم دنبال می‌کنم.
خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!