تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

نسخه پلی استیشن ۵ بازی Palworld در ژاپن تاخیر خورد

دیشب در مراسم استیت آو پلی از نسخه پلی استیشن ۵ بازی پل ورلد (Palworld) رونمایی شد ولی عرضه آن در ژاپن با تاخیر همراه است.

بازی Palworld به دلیل گیم‌پلی منحصر به فرد خود به عنوان ترکیبی از Pokémon و اسلحه معروف شده است، به طور غیرمنتظره‌ای دیروز در ۶۸ کشور و منطقه برای پلی‌استیشن ۵ عرضه شد، اما ژاپن در این لیست حضور نداشت. 

استودیوی Pocket Pair در بیانیه‌ای که در حساب رسمی ژاپنی خود در توییتر منتشر کرده، از عدم تعیین تاریخ انتشار برای نسخه PS5 پل ورلد در ژاپن خبر داده است. آن‌ها از جامعه‌ ژاپنی بابت این تأخیر عذرخواهی کرده و اعلام کردند که تیم توسعه در تلاش است تا هر چه سریع‌تر این نسخه را در ژاپن عرضه کند.

این تأخیر باعث گمانه‌زنی‌های زیادی در بین بازیکنان شده است. برخی اعتقاد دارند که مشکلات حقوقی با شرکت نینتندو و Pokémon Company دلیل اصلی این تاخیر است. نینتندو ادعا کرده که Palworld حقوق ثبت اختراعات متعدد آن‌ها را نقض کرده است. در پاسخ به این ادعا، استودیوی Pocket Pair اعلام کرده که آن‌ها از جزییات دقیق این ادعاها بی‌اطلاع هستند و در حال بررسی موضوع هستند.

Palworld در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه و بلافاصله به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های Steam تبدیل شد و تاکنون بیش از ۲۵ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است. این بازی یک عنوان جهان‌باز و چند نفره با ترکیبی از بقا و ساخت و ساز است که در آن بازیکنان از موجوداتی به نام Pals برای مبارزه، کار در مزارع و کارخانه‌ها استفاده می‌کنند و حتی می‌توانند آن‌ها را بفروشند یا بخورند.

Palworld به صورت دسترسی زودهنگام روی پی‌سی‌، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ قابل تجربه است. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!