تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

کشف کنید: بهترین مبل‌های راحتی رنگارنگ و جذاب

استفاده از مبلمان رنگی این روزها محبوبیت زیادی دارد و امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون منزل و محل کار خود از مبلمان رنگی استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که ترندهای رنگ مبلمان، امسال به طرز شگفت انگیزی جذاب است. در این مقاله از بخش دانستنی در مجله اکالا می‌توانید با مدل‌های مبل راحتی رنگی جدید آشنا شوید.

جدیدترین مدل‌های مبل راحتی رنگی

استفاده از مبلمان رنگی در دکوراسیون منزل موجب می‌شود تا فضای خانه شما سرشار از انرژی شود و جلوه زیباتری پیدا کند. هر ساله با شروع فصل جدید رنگ‌های خاصی برای استفاده دکوراسیون داخلی معرفی می‌شوند و به کار بردن این رنگ‌ها در مبلمان موجب می‌شود تا دکوراسیون منزل شما به روزتر، شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. نکته مهمی که باید در زمان خرید انواع مبل راحتی رنگی به آن توجه داشته باشید، هماهنگ بودن رنگ مبل با سایر لوازم دکوراسیون و اکسسوری‌های به کار رفته در آن است.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی

اگر در دکوراسیون منزل شما بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده شده است، می‌توانید با اضافه کردن مبلمان رنگی و قرار دادن چند اکسسوری با رنگ مشابه مبلمان جلوه‌ای متفاوت به فضای خانه ببخشید و شور و هیجان بیشتری در خانه ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که برای ست کردن دکوراسیون منزل با رنگ مبلمان حتما نباید از رنگ‌های مشابه استفاده کنید. برای این کار بهتر است از طیف‌های مختلف رنگ مورد نظر استفاده کنید یا از رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های مکمل در دکوراسیون کمک بگیرید. در ادامه این بخش می‌توانید مدل‌های مبل راحتی رنگی جدید را مشاهده کنید.

۱- مبل راحتی با رنگ سبز و آبی

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی ۲۰۲۴ مبل سبز است که می‌تواند حسی سرشار از آرامش و امنیت را در فضای خانه ایجاد کند. مبلمان آبی نیز درست مثل سبز امسال محبوبیت زیادی دارد و برای دکوراسیون مدرن امروزی انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی سبز رنگ را مشاهده کنید.

۲- مبل راحتی ۲ رنگ

استفاده از ۲ رنگ برای خرید مبلمان راحتی به شما این امکان را می‌دهد که جلوه‌ای متفاوت به فضا ببخشید و فضای خانه را از حالت یکنواختی خارج کنید. در ادامه این بخش می‌توانید جدیدترین مدل مبل راحتی ۲ رنگ را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: مبل سرمه‌ای؛یک انتخاب کلاسیک و شیک در دکوراسیون

۳- مبل راحتی قرمز و نارنجی

بهتر است بدانید که بهترین رنگ مبل راحتی در سال ۲۰۲۴ رنگ قرمز است که می‌تواند انرژی فوق‌العاده‌ای را در فضای خانه ایجاد کند. رنگ نارنجی نیز مثل قرمز انرژی زیادی دارد و فضای خانه را جذاب‌تر می‌کند. در ادامه این بخش می‌توانید جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی ۱۰۴۳ را مشاهده کنید.

 
۴- مبل رنگ صورتی پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی چند سالی است که برای مبلمان بسیار محبوب هستند. در ادامه این بخش می‌توانید جذاب‌ترین مدل‌های مبل راحتی صورتی پاستیلی را مشاهده کنید.

نکاتی که باید برای خرید مدل‌های مبل راحتی رنگی بدانید:

برای خرید مبلمان رنگی بهتر است علاوه بر دکوراسیون منزل به روحیات خودتان نیز توجه کنید. استفاده از رنگ‌هایی مثل قرمز و نارنجی در دکوراسیون موجب افزایش شادی و انرژی در فضای خانه می‌شود. در مقابل رنگ‌هایی مثل آبی و سبز حس آرامش و صلابت را به فضای خانه القا می‌کنند.جالب است بدانید که پرفروش‌ترین رنگ مبل راحتی رنگ طوسی است و در کنار آن رنگ‌های سبز، طلایی، بژ و فیلی نیز محبوبیت زیادی دارند.اگر در فکر خرید مبل راحتی دو رنگ جدید هستید، بهتر است از رنگ‌های مکمل و هماهنگ در کنار هم استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از طیف‌های مختلف یک رنگ یا رنگ‌های هماهنگ در کنار هم استفاده کنید. در این روش می‌توانید برخی از مبل‌ها را به رنگ خنثی و بقیه را به رنگی که دوست دارید تهیه کنید.در سبک دکوراسیون مدرن از رنگ‌های متضاد و متفاوت نیز در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. در این سبک دکوراسیون می‌توانید از رنگ‌های صورتی و آبی یا سبز و زرد در کنار هم استفاده کنید و جلوه‌ای متفاوت به فضای منزل یا محل کار خود ببخشید.در زمان خرید مبل راحتی جدید حتما به اندازه فضایی که دارید نیز توجه کنید. به خاطر داشته باشید که رنگ‌های تیره فضای شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند و رنگ‌های روشن‌تر گزینه‌های بهتری برای آپارتمان‌های کوچک و فضاهای محدود محسوب می‌شوند.

 

در این مقاله جذاب‌ترین مدل‌های مبل راحتی رنگی جدید را مشاهده کردیم. به خاطر داشته باشید که هماهنگ بودن رنگ مبلمان با سایر لوازم دکوراسیون و همچنین انتخاب رنگ بر اساس اندازه فضا در زمان خرید مبل رنگی اهمیت زیادی دارد.

 

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!