تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

سریع و ساده: راز تهیه بیسکویت مدرسه‌ای سالم در سه مرحله

یکی از دغدغه‌های اصلی والدین بعد از شروع مدارس، تهیه میان‌وعده‌ای سالم و خوشمزه برای زنگ تفریح فرزندانشان است. از گذشته تاکنون، بیسکویت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه شناخته شده است و هم کودکان و هم نوجوانان از خوردن آن‌ لذت می‌برند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله از مجله اکالا، طرز تهیه بیسکویت مدرسه‌ای در سه سوت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در کمترین زمان، یک خوراکی خوشمزه برای فرزندتان آماده کنید.

مواد لازم جهت تهیه بیسکویت مدرسه‌ای

برای تهیه یک بیسکویت مدرسه‌ای ترد و خانگی، مواد اولیه زیر را تهیه کنید:

آرد قنادی۲ لیوان (در صورت نیاز کمی بیشتر)تخم مرغ۱ عددکره هم‌دمای اتاق۱۲۵ گرموانیل۱ قاشق مرباخوریعسل۱ قاشق غذاخوریپودر قند۱/۲ لیوانمغزیجات (اختیاری)به مقدار دلخواه

مراحل تهیه بیسکویت مدرسه‌ای

مراحل تهیه این بیسکویت سه سوته و خوشمزه برای مدرسه به شرح زیر است:

مرحله اول: مخلوط کردن مواد اولیه

جهت تهیه بیسکویت برای مدرسه، ابتدا آرد، پودر قند، کره نرم شده، عسل و وانیل را در یک کاسه با هم مخلوط کنید تا حالت پودری پیدا کنند. سپس تخم مرغ را به مواد اضافه کرده و مجددا هم بزنید تا خمیری نرم به دست آید.

پس از اینکه خمیر آماده شد می‌توانید مغزهای دلخواه مانند تخم آفتابگردان را به خمیر اضافه کنید تا بیسکویت شما شبیه به بیسکویت‌های بازاری شود.

مرحله دوم: قرار دادن خمیر درون فریزر

خمیر را بر روی کاغذ روغنی یا نایلون فریزر پهن کرده و رول کنید. سپس، کاغذ یا نایلون را به دور خمیر پیچیده و خمیر را به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید تا برش زدن آن آسان‌تر شود.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بیسکویت های‌بای دو رنگ در فر

مرحله سوم: پختن بیسکویت

پس از یک ساعت، خمیر را از فریزر خارج کرده و با چاقوی اره‌ای به برش‌هایی با ضخامت نیم سانتی‌متر تقسیم کنید. سپس، یک کاغذ روغنی روی سینی فر پهن کرده و برش‌های خمیر را با فاصله مناسب روی آن بچینید. سینی را به مدت ۲۰ دقیقه در فر از پیش گرم شده با دمای ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا بیسکویت‌ها بپزند و طلایی شوند.

نکته: این بیسکویت‌ها را می‌توانید در ماهی‌تابه با دم‌کنی و شعله‌پخش‌کن، فر گازی با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد و توستر با دمای ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد نیز بپزید.

مرحله چهارم: آماده شدن بیسکویت مدرسه‌ای

پس از بیست دقیقه، سینی را از فر بیرون آورده و اجازه دهید بیسکویت‌ها کمی خنک شوند. سپس آن‌ها را از سینی جدا کرده و در ظرف‌های درب‌دار قرار دهید. به همین سادگی، یک تغذیه خوشمزه و خانگی برای مدرسه فرزندانتان آماده کردید.

در این بخش از مجله آشپزی تک فانبا طرز تهیه بیسکویت مدرسه‌ای در سه سوت همراه شما بودیم. بافت ترد و طعم دلپذیر این بیسکویت وانیلی، بدون شک فرزند دلبندتان را شیفته خود خواهد کرد. پس در درست کردن آن درنگ نکنید و همین حالا دست به کار شوید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!