تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

خرید انواع یخچال فروشگاهی با قیمت مناسب

این روزها یخچال فروشگاهی به عضوی ثابت در هایپرمارکت ها، پروتئینی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و … تبدیل گشته ست.

فروشندگان به مدد این دستگاه های کارآمد، می توانند محصولات منجمد و مواد خوراکی خود را در دمایی مطبوع نگهداری نمایند.

یخچال فروشگاهی، یکی از مهمترین و اساسی ترین فاکتورهای کسب و کارهای فعال در ارائه ی مواد خوراکی است و به طور عمده، در سه دسته بندی یخچال پرده هوا، یخچال ویترینی و مدل درب دار به بازار هدف ارائه می شود.

در این مطلب به مبحث خرید انواع یخچال فروشگاهی با قیمت مناسب پرداخته ایم.

یخچال فروشگاهی مدل پرده هوا

یخچال فروشگاهی پرده هوا که آن را با نام های روباز و  بدون در نیز می شناسند، یکی از مهمترین و هوشمند ترین انتخاب ها برای آن دست از فروشگاه هایی به شمار می رود که می خواهند مشتریانشان، کالاهای مورد نیاز خود را در آسان ترین و جذاب ترین حالت ممکن خریداری کنند.

به یاد داشته باشید که در دسترس بودن محصولات یخچال فروشگاهی پرده هوا یا یخچال روباز، برای مشتریان این امکان را پدید می آورد که  پیش از خرید، از فاصله ی نزدیک، به ارزیابی کالای مورد نظرشان بپردازند. این امکان می تواند فرایند خرید را تسهیل کند و به جذب بیشتر مراجعه کنندگان منجر شود.

لازم به ذکر است که شرکت سفید سرما، توزیع کننده ی انواع یخچال فروشگاهی پرده هوا، مضاف بر دوچندان نمودن جذابیت محیط فروشگاهی شما، می تواند یکی از مدرن ترین نمونه های بازار را به شما ارائه دهد.

انواع یخچال فروشگاهی پرده هوا یا رو باز در سفید سرما، شامل یخچال ایستاده، خوابیده، پرتابل، کامپت، یخچال نوشیدنی، خوابیده یک طرفه و دو طرفه می شود.

چنانچه نسبت به خرید موارد ذکر شده سوال و یا ابهامی ذهن شما را به خود مشغول ساخته است، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. آنها با آنالیز و بررسی دقیق محیط کار شما، مناسب ترین محصول را پیشنهاد خواهند داد.

یخچال فروشگاهی ویترینی

یخچال فروشگاهی ویترینی نیز مانند مدل پرده هوا، می تواند در انواع بدون درب طراحی شود.

محصولات موجود در این دستگاه به شکل متناوب در معرض هوای خنک قرار می گیرند و لذا تازگی و طراوت آنها به طور کامل حفظ می شود. لازم به ذکر است که مهم ترین عامل در ساخت این محصول، کیفیت کمپرسور و یا موتور آن می باشد.

یخچال فروشگاهی ویترینی در مراکز زنجیره ای، هایپر مارکت ها، هتل ها، رستوران ها و سوپرمارکت ها کاربرد فراوانی دارد چرا که از قابلیت نگهداری انواع مواد خوراکی مورد استفاده در این مراکز، برخوردار است.

از سمت و سویی دیگر، ظاهر زیبای یخچال فروشگاهی مدل ویترینی، می تواند به محل کار شما، جلوه ای خاص و بی نظیر را هدیه کند و از آنجایی که تمام محصولات نیز در معرض دید مراجعه کننده قرار می گیرند، می توانند قدرت انتخاب و در نتیجه خرید را در آنها افزایش دهند.

یکی از دیگر ویژگی های مهم یخچال فروشگاهی ویترینی، نگهداری از مواد غذایی به شکل فله است. انواع کالباس، سوسیس، ترشیجات، غذاهای سرد، گوشت های طعم دار و مواردی نظیر آنها که نیازمند نگهداری در محیطی خنک هستند، می توانند درون یخچال ویترینی جای گیرند.

سفید سرما با در اختیار داشتن طیف وسیعی از انواع یخچال ویترینی، می تواند این دستگاه پرکاربرد را به فروشگاه  و محل کسب و کار شما هدیه کند تا به مدد طراحی های ویژه ی انواع آن، محیطی شیک و لوکس را در اختیار مشتری خود بگذارید.

یخچال فروشگاهی درب دار

یکی دیگر از مهم ترین محصولات در دسته بندی انواع یخچال فروشگاهی، مدل درب دار آن است. این دسته از یخچال های صنعتی، عموما به واسطه ی کف تزریقی پلی یورتان عایق بندی گردیده اند و جنس بدنه ی داخلی و خارجی آنها نیز از ورق گالوانیزه می باشد.

همچنین تمامی قسمت های این یخچال فروشگاهی، با پودر الکترواستاتیک کوره ای رنگ آمیزی شده است.

لازم به ذکر است که یخچال های فروشگاهی درب دار، به دو دسته ی یخچال ایستاده، دو درب، سه درب و … تقسیم می شوند.

عملکرد انواع یخچال فروشگاهی درب دار تقریبا با یکدیگر یکسان است با این تفاوت که مدل های ایستاده سه درب، می توانند نسبت به موارد دو درب، از ظرفیت کابین بیشتری برخوردار باشند.

در یخچال فروشگاهی درب دار، برای حفاظت کامل از دمای مناسب، از پوشش دو یا سه جداره شیشه ای استفاده می شود و با توجه به اینکه چگونگی به نمایش درآمدن کالاهای داخل یخچال در فروش شما تاثیر دارند، این امکان یک ویژگی حائز اهمیت تلقی می شود.

لازم به ذکر است که چند جداره بودن یخچال فروشگاهی،علاوه بر اینکه از هدر رفت سرمای داخل یخچال جلوگیری می کند، می تواند در صرفه جویی انرژی نیز بسیار کارساز باشد.

از یخچال های فروشگاهی درب دار، عموما برای قرار دادن محصولاتی مثل نوشیدنی ها، لبنیات و به طور کلی اقلامی استفاده می گردد که قرار گیری مداوم آنها در دمای طبیعی محیط، ممنوع است و عواملی نظیر فساد را در آنها پدید می آورد.

لازم به ذکر است که یخچال فروشگاهی درب دار در شرکت سفید سرما، با تنوع بالایی روانه ی بازار می شود. در مواردی که این ابعاد کوچک است، می توان از آنها در مینی سوپرمارکت ها و کافه های کوچک نیز استفاده نمود.

ما با سال ها فعالیت مداوم خود در عرصه ی فروش انواع مختلف یخچال فروشگاهی ، توانسته ایم به رفع نیاز تمامی مراجعه کنندگان خود بپردازیم و در نتیجه فعالیتی مثمر ثمر و پر افتخار داشته باشیم.

احترام و تعهد به مشتری، اصلی اساسی است که تمام پرسنل سفید سرما به آن واقف هستند. لذا همین امر می تواند باعث آرامش خاطر همه جانبه ی شما باشد.

یخچال فروشگاهی قصابی

یخچال قصابی از گروه یخچال فروشگاهی، یکی از مهم ترین تجهیزات در قصابی ها، سوپر گوشت ها و مراکز مشابه به شمار می رود.

یخچال قصابی در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز مشتری قابلیت طراحی و تولید دارد. به کمک این دستگاه ها، می توان تکه های گوشت را به راحتی در معرض نمایش قرار داد. حتی در برخی از این یخچال ها، قابلیت آویز لاشه نیز وجود دارد.

در طراحی و ساخت یخچال قصابی فروشگاهی، از بهترین موتورهای موجود در بازار استفاده می کنند که در عین برخورداری از قدرت بالا، مصرف انرژی کمی دارند و می توانند با سرعتی قابل توجه، دمای داخل یخچال را پایین آورده و به همین ترتیب از فساد محصولات گوشتی جلوگیری نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که یخچال فروشگاهی صنعتی به گونه ای طراحی شده که فضای داخلی آن قابلیت شستشوی آسان و راحت داشته باشد تا سلامت مواد گوشتی به طور کامل حفظ شود.

شرکت سفید سرما، با ارائه و فروش انواع یخچال قصابی می تواند نیاز تمام فروشندگان فعال در این صنف را برطرف سازد.

ما طی فروش انواع مختلف این دستگاه با کیفیت و اصالتی قابل تضمین، می توانیم خاطره ای خوش از خرید یخچال صنعتی را برای شما به ارمغان آوریم.

سخن پایانی

سعی ما بر این بود که در این مطلب، شما را با انواع رایج یخچال فروشگاهی آشنا سازیم. بی شک هر یک از انواع تولیدات یخچال صنعتی، قادر به رفع نوعی خاص از نیاز مشتریان هستند. ما سعی کرده ایم که با آنالیز دقیق بازار هدف، نیاز طیف وسیعی از آنها را برطرف سازیم.

اگر از آن دسته صاحبین مشاغل محسوب می شوید که نیازمند خرید و استفاده از یخچال فروشگاهی هستند اما نمی دانند که کدام مورد برای آنها مناسب تر است، می توانید با کارشناسان فروش و متخصصین کاربلد سفید سرما تماس حاصل نمایید تا ضمن رعایت کامل اصول مشتری مداری، یخچال فروشگاهی متناسب با بودجه و محیط کار شما را معرفی نمایند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!