تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رنگ لباسی مناسب برای افراد با پوست سرد!

رنگ لباس با توجه به رنگ پوست یکی از عوامل مهم در انتخاب استایل مناسب می‌باشد. با توجه به تناژ پوست، رنگ‌های مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند استایلی زیبا و جذاب داشته باشید. برای پوست با تناژ سرد، رنگ صورتی ملایم یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این رنگ می‌تواند چهره شما را شاداب و درخشان کند. همچنین رنگ خاکستری نیز برای پوست‌های سرد مناسب است و باعث زیبایی بیشتر چهره شما می‌شود.

رنگ‌های سرخابی، قرمز و اسطوخودوسی نیز برای پوست‌های سرد بسیار جذاب و زیبا هستند. این رنگ‌ها باعث برجسته شدن چهره و ایجاد استایل دراماتیک می‌شوند. از آنجایی که رنگ قرمز نقطه مقابل رنگ سبز است، برای افرادی با چشم‌های سبز نیز مناسب است.

در نهایت، رنگ اسطوخودوسی یک گزینه عالی برای تمامی پوست‌ها است و می‌تواند احساس آرامش و زیبایی را به شما القا کند. انتخاب رنگ لباس مناسب با پوست‌تان، باعث ایجاد استایلی منحصر به فرد و زیبا می‌شود.

تک فان- پوشیدن لباس متناسب با رنگ پوست یکی از ترفندهایی است که به زیباتر شدن استایل، چهره و تیپ ما کمک می کند. برای یافتن رنگ لباس مناسب با پوست کافی است ته رنگ پوستتان را بدانید. کار کافی است مچ دست خود را در مقابل آفتاب بگیرید و رنگ رگ هایتان را بررسی کنید. اگر رنگ رگ های شما سبز است، تناژ پوستتان خنثی، اگر رگ هایتان بنفش هستند، تناژ پوستتان گرم و اگر آبی هستند، تناژ پوستتان سرد است. امروز قصد داریم بهترین رنگ های لباس برای پوست با تناژ سرد را به شما معرفی کنیم.1- صورتی ملایمبه گزارش تک فان، صورتی ملایم یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست هایی است که ته رنگ سرد دارند. اگر ته رنگ پوستتان خنثی است، صورتی غبارآلود و ملایم تر را امتحان کنید و اگر پوستتان با رنگ های پرجنب و جوش و شدید تضاد زیادی ایجاد می کند، صورتی پاستلی روشن تر و یخی تر را امتحان کنید. یک رنگ لباس صورتی مناسب گونه های شما را شاداب تر و درخشان تر خواهد کرد.2- خاکسترییکی دیگر از رنگ های مناسب برای پوست های سرد خاکستری است. از خاکستری کبوتری گرفته تا خاکستری فولادی و زغالی، انتخاب یک رنگ خاکستری مناسب با ته رنگ پوست و رنگ موهایتان قطعا زیبایی چهره شما را دوچندان خواهد کرد. به عنوان مثال اگر رنگ موهایتان بلوند است، لباس های خاکستری روشن را انتخاب کنید.3- سرخابیسرخابی یک رنگ سرزنده، دراماتیک و جذاب است که استایلی جذاب برای پوست های سرد به ارمغان می آورد. اگر به رنگ های پرجنب و جوش علاقمندید، پیشنهاد می کنیم یک لباس به رنگ سرخابی را در کمد لباس هایتان بگنجانید.4- قرمزقرمز یک رنگ فوق العاده است که هم برای پوست با ته رنگ سرد و هم ته رنگ گرم مناسب است. فراموش نکنید که نقطه مقابل قرمز در چرخه رنگ، سبز است و رنگ قرمز به ویژه برای افرادی که چشمان سبز رنگ دارند، مناسب است.5- اسطوخودوسیاسطوخودوسی یک رنگ آرامش بخش، ضد افسردگی و التیام دهنده است که در زمستان یخی و در تابستان مطبوع به نظر می رسد و هم برای رنگ پوست سرد و هم رنگ پوست گرم مناسب است. می توانید با ست کردن این رنگ لباس با رنگ های خاکستری، بژ، صورتی و جین از تطبیق پذیری و جذابیت آن لذت ببرید.  ریحانه میرسمیعی

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!