تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

چالش مافیای خودرو: مانع برقی شدن خودروها در کشور

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگاران برخی از جنبه‌های مهم مرتبط با قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت را توضیح داد. وی اظهار کرد که پس از شکست دلالان و مافیای خودرو در برقراری قراردادهای خرید خودروهای برقی توسط شهرداری تهران، حالا باند رسانه‌ای مرتبط با آنها با استفاده از پول‌پاشی بین برخی افراد و رسانه‌ها، سعی در مانع شدن از ورود تکنولوژی خودروهای برقی به بازار ایران دارند. در ادامه، نادعلی به تأکید کرد که تهران از این به بعد برنامه‌های مستقل تأمین انرژی برقی دارد و تنها از مشکلات و موانع ناشی از توقف خطوط انتقال برق شهری نگران است. به طور خلاصه، او تصریح کرد که مافیای خودرو به منظور مانع شدن از ورود خودروهای با کیفیت و ارزان به ایران، همواره به تلاش می‌پردازد.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!