تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

قیمت‌های جدید رخ خورد! خودروهای چینی معروف به جک، لاماری و فونیکس چه قیمتی دارند؟

قیمت ماشین‌های چینی در بازار ایران به طور متوسط بالا رفته است و این امر با توجه به نرخ ارز و شرایط اقتصادی کشور تغییرات زیادی دارد. به طور مثال، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به تازگی به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت لاماری ایما صفر و چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است و اکنون به ترتیب به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌رسند. این قیمت‌ها نشان از افزایش قابل توجه در قیمت خودروهای چینی در بازار ایران دارند که باید با توجه به شرایط اقتصادی و تغییرات قیمت ارز، مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش طلا، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!