تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

امروز ثبت قرارداد را از دست ندهید! این مطلب حتما برای مستأجران جذاب است.

امروز، مهدی ساسانی اعلام کرد که به دلیل به‌روزرسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس امکانپذیر نیست. او توضیح داد که این به‌روزرسانی منجر به توقف فعالیت ثبت قرارداد‌ها شده است و کاربران باید این موضوع را در نظر بگیرند. ساسانی درخواست کرد که افراد تا زمان دیگری صبر کنند و ثبت قرارداد‌های مسکونی خود را به تاخیر بیندازند. او همچنین افزود که سامانه خودنویس برای ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن ایجاد شده و در آینده امکان ثبت قرارداد‌های خرید و فروش نیز فراهم خواهد شد. این تغییرات با هدف بهبود فرآیند ثبت و انتقال اطلاعات املاک و اسکان انجام شده است و منتظر ارائه خدمات بهتر به کاربران همچون ثبت سریعتر و دقیق‌تر اسناد ملکی هستیم.

مهدی ساسانی اظهار داشت: امروز ۲۲ اردیبهشت به دلیل به روزرسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست.

به گزارش تسنیم، وی افزود: امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت به‌دلیل به‌روزرسانی سامانه املاک و اسکان، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس میسر نیست.

ساسانی از کاربران خواست تا ثبت قرارداد‌های مسکونی خود را در سامانه خودنویس به روز‌های بعد موکول کنند.

سامانه خودنویس برای ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن رونمایی شد و قرار است طی هفته‌های آینده امکان ثبت قرارداد‌های خرید و فروش در این سامانه فراهم شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!