تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تجربه فوق العاده پنج پارک لوکس در جزیره کیش که نباید از دست دهید

جزیره کیش یکی از جزیره‌های مهم استان هرمزگان در ایران است که مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. این جزیره در فصل‌های بهار و پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر است، زیرا در تابستان هوا بسیار گرم می‌شود. از جاذ برای گردش در این جزیره، پارک‌ها استفاده می‌شود، زیرا افراد محلی نیز اغلب این پارک‌ها را برای لذت بردن انتخاب می‌کنند. در این نوشته برخی از پارک‌های لاکچری جزیره کیش از جمله پارک آهوان، پارک دلفین، پارک آبی اوشن، پارک ساحلی مرجان و پارک آبشار کش معرفی شده است که هر کدام امکانات و فضاهای منحصر به فردی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند. این پارک‌ها با مناظر زیبا و امکانات تفریحی و رفاهی مناسب برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستی برای گذراندن اوقات لذت‌بخش مناسب هستند. از آن‌جایی که هر کدام از این پارک‌ها ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی دارند، افراد ممکن است بر اساس سلیقه و تمایلات خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند و اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند.

تک فان- جزیره کیش یکی از مهم‌ترین جزیره‌های استان هرمزگان است که نه تنها گردشگران ایرانی زیادی در طول سال به آن سفر می‌کنند، بلکه نقطه‌ای است از ایران که گردشگران خارجی را نیز به خود جذب کرده است. فصل بهار، زمستان و پاییز بهترین زمان برای سفر به کیش هستند چراکه در فصل تابستان، هوای شرجی نفس‌گیر خواهد شد. با این وجود افرادی که در کیش ساکن هستند، برای گردش و پرسه‌زنی در جزیره، پارک‌ها را انتخاب می‌کنند تا زیر سایه‌شان هوای مناسبی استشمام کنند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید یا در آن ساکن هستید می‌توانید در این مقاله تک فان با لاکچری‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های کیش آشنا شوید تا لحظات خوشی را در آن برای خود رقم بزنید.

1. پارک آهوان کیش

به گزارش تک فان، پارک آهوانِ کیش پارکی است متفاوت و لاکچری که به شما اجازه می‌دهد حیوان‌های زیبایی مثل آهو را از نزدیک ببینید. دقت کنید که این یک باغ وحش نیست که حیوانات بی‌زبان را در قفس نگه دارد و جان به سرشان کند. آهوها در این پارک آزادانه پرسه می‌زنند و بشاش از این سو به آن سو می‌دوند. نکته جذاب این است که در کنار آهوها، گوزن‌ها هم برای خودشان زندگی می‌کنند. نکته این است که در پارک آهوان کیش تنها می‌توانید قدم بزنید و از فضای طبیعی و حیات وحش لذت ببرید، در این پارک جایی برای نشستن و چادر زدن وجود ندارد. تنها یک سرویس بهداشتی هست و تمام! دلیل این مساله هم ترس پارکبانان از آسیب رساندن به این منطقه حفاظت شده است. پس وقتی به این پارک رفتید، شما هم دغدغه حفظ سلامت محیط زیست را داشته باشید.

برای رفتن به پارک آهوان کیش باید به حد فاصل میدان خاک و میدان ابن سینا بروید.

2. پارک دلفین کیش

بدون شک یکی از لاکچری‌ترین پارک‌های جزیره کیش، پارک دلفین است. این پارک به شما اجازه می‌دهد تا از نزدیک دلفین‌ها را ببینید و گاهی از هوش و بازیگوشی آن‌ها هوش از سرتان بپرد. نکته این است که دلفین‌های این پارک کیش تربیت شده هستند و رابطه دوستانه‌ای با انسان‌ها دارند. اما، در پارک دلفین کیش قرار نیست فقط دلفین ببینید یا نقاشی و هنرمندی آن‌ها را تماشا کنید. پنگوئن‌ها، پستانداران دریایی مثل گراز دریایی، گربه دریایی و شیر دریایی نیز در این پارک وجود دارند. ضمنا می‌توانیم کنار ساحل هم قدم بزنیم و از فضا لذت ببریم. این پارک تمامی امکانات رفاهی را به لاکچری‌ترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده است و لازم نیست نگران هیچ چیز باشید.

برای رفتن به پارک دلفین کیش باید به جنوب شرقی آن و نزدیک به مرکز شهر بروید؛ فراموش نکنید که برای رفتن به پارک دلفین باید بلیط تهیه کنید و قیمت بلیط این پارک برای 420000 تومان و برای کودکان تا 4 سال نیم بها است.

3. پارک آبی اوشن کیش

یکی دیگر از لاکچری‌ترین پارک‌های کیش، پارک آبی اوشن کیش است. این پارک بزرگترین، جذاب‌ترین و خاص‌ترین پارک آبی کشور است. درواقع، بسیاری از افراد پیش از رفتن به جزیره کیش، قصد رفتن به این پارک آبی را دارند. از جمله امکانات تفریحی در پارک آبی اوشن کیش موج سواری، برکو مخصوص بچه‌ها، ماساژ و اسپا، سه استخر متفاوت، رالی راید، دینگل پارک، پیچالوپ و سرویس رایگان برای رفت‌وبرگشت است. به راستی وقتی از دور به این پارک لاکچری نگاه کنیم، حس می‌کنیم که جزیره‌ای رنگی رنگی در جزیره کیش می‌بینیم.

برای رفتن به پارک آبی اوشن کیش به آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان ابوموسی، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن مراجعه کنید. بلیط ورودی برای یک سانس کاملا، نفری 1210000 تومان است.

4. پارک ساحلی مرجان کیش

اگر می‌خواهید جذاب‌ترین ساحل ایران، در کیش را ببینید بهتر است به سراغ پارک ساحلی مرجان بروید. این پارک به شما اجازه می‌دهد که دریایی زلال با ساحلی شنی را ببینید، اما نه شن‌های شمالی که رنگی کدر دارند، بلکه شن‌هایی زرد رنگ که نشاط، انرژی و گرمای خاصی به این پارک بخشیده‌اند. یکی از دلایلی که پارک ساحلی مرجان را جزو پارک‌های لاکچری کیش معرفی کرده‌ایم، امکانات تفریحی آن است. در کنار آلاچیق‌هایی زیبا که به شما اجازه می‌دهد ساعاتی را به دریا خیره شوید و آرامش بگیرید، می‌توانیم از پیست دوچرخه سواری و تفریحات دریایی مثل جت اسکی، غواصی و حتی دریانوردی را استفاده کنیم. هنگامی که در ساحل هستید یا سوار بر قایق، می‌توانید از آب زلال، آبزیانی را ببینید که شنا می‌کنند و شما را به هیجان می‌اندازند.

برای رفتن به پارک ساحلی مرجان کیش به آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان ابوموسی، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن مراجعه کنید. این پارک ساحلی نیاز به بلیط ورودی ندارد و تنها برای استفاده از امکانات تفریحی آبی نیاز به تهیه بلیط دارید.

5. پارک آبشار کیش

یکی از جذاب‌ترین، آرامش‌بخش‌ترین و زیباترین پارک های کیش، پارک آبشار است. فرض کنید ساعاتی طولانی در مرکز خرید‌ها و پاساژهای کیش مثل پردیس 1 و سارینا 1 پرسه زده باشید، حالا خسته‌اید و نیاز به کمی استراحت دارید. در نزدیکی این مرکز خریدهای جذاب، پارک آبشار قرار دارد. ممکن است بپرسید چرا نام آن را آبشار گذاشته‌اند!؟ در این پارک آبشاری زیبا و پلکانی وجود دارد که با صدای شرشر آب از شما پذیرایی می‌کند و به مطبوع‌تر شدن هوای پارک نیز کمک کرده است. نکته جذاب این پارک که باعث شده آن را تبدیل به پارکی لاکچری کند، معماری کوهستانی آن است که با گل‌ها و درخت‌های عجیبش ما را به یاد مدیترانه می‌اندازد و باعث می‌شود لحظات جذابی را در آن سپری کنید.

برای رفتن به پارک آبشار کیش به آدرس بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام مراجعه کنید.

طناز السادات حسینی فر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!