تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تجربه‌ای جدید از پرداخت وام برای آغاز زندگی مشترک

سینا کلهر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان پرداخت و انتقال ارز (پاپ)، اعلام کرد که از خردادماه امسال، روند پرداخت وام‌های ازدواج به روال طبیعی باز می‌گردد. او اعلام کرد که در طول دو ماه ابتدایی سال جاری، تعداد 45 هزار وام ازدواج پرداخت شده است و در حال حاضر 174 هزار نفر در صف وام ازدواج قرار دارند. برای کاهش صف، تاکنون بیش از سه بار به نهاد‌های مرتبط نامه رسمی ارسال شده و دو بار از طریق وزیر ورزش و جوانان موضوع پیگیری شده است. او همچنین اعلام کرد که در طی دو ماه گذشته، شکایت‌هایی در خصوص ثبت در سامانه و معرفی به شعبه‌ها وجود داشته است که این شکایت‌ها به بانک مرکزی انتقال داده شده و بانک مرکزی اعلام کرده است که اشکالاتی که در ابتدای سال وجود داشته به حل رسیده و از خردادماه به روال طبیعی پرداخت وام‌ها باز می‌گردد.

سینا کلهر اظهار داشت: از خردادماه امسال روند پراخت وام‌های ازدواج به روال طبیعی باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا، وی در نشست خبری گفت: طی ۲ ماه سال جاری، ۴۵ هزار وام ازدواج پرداخت شده است و همچنین ۱۷۴ هزار نفر در صف هستند. برای کاهش صف، تاکنون بیش از سه بار به نهاد‌های مختلف و مرتبط نامه رسمی درخصوص پیگیری موضوع ارسال و دو مرتبه از طریق وزیر ورزش و جوانان موضوع پیگیری شده است.

وی همچنین این توضیح را ارائه کرد که طی دو ماه گذشته شکایت‌هایی درخصوص ثبت در سامانه و معرفی به شعبه‌ها وجود داشت که این شکایت‌ها دریافت و به بانک مرکزی انتقال داده شد. آخرین جواب مکتوب بانک مرکزی این بود که اشکالاتی که در ابتدای سال به طور طبیعی رخ می‌دهد، برطرف شده است و از خردادماه به روال طبیعی پرداخت وام‌ها باز می‌گردیم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!