تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

کشف ساعت رولکسی با گذشته عجیب: گاوی که ۵۰ سال پیش آن را بلعیده بود

جیمز استیل، یک کشاورز ۹۵ ساله از آسوستری در انگلستان است که پس از نیم قرن، ساعت گمشده‌اش را پیدا کرد. در دهه ۱۹۷۰، او ساعت رولکس خود را از دست داده بود و به این باور بود که گاوش آن را خورده است. اما اخیراً، با کمک یک فلزیاب، ساعت گمشده او پیدا شد و به او بازگردانده شد.

استیل بعد از پیدا کردن ساعتش، از این موقعیت بسیار شگفت‌زده بود و علاقه‌مند به ادامه کاوش‌ها برای پیدا کردن اشیای دیگری بود. او اعلام کرد که امکان دارد با کمک فلزیاب، اشیای قیمتی دیگری نیز در مزرعه‌اش پیدا کند و از این ابزار برای کاوش‌های بیشتر استفاده کند.

این داستان نشان می‌دهد که گاهی اوقات اشیاء گمشده پس از سال‌ها پیدا می‌شوند و می‌توانند برای افراد خاطره‌ای خوش‌بختی را به یادآوری کنند. در این مورد، ساعت گمشده به جیمز استیل یادآور عالم شادی و شگفتی شده است.

فرارو نوشت: کشاورزی که فکر می‌کرد گاو او ساعت رولکس گرانبهایش را بلعیده، نیم قرن بعد آن را پیدا کرد.

جیمز استیل، ۹۵ ساله ساکن آسوستری در شمال غربی انگلستان در اوایل ۱۹۷۰ ساعتش را گم کرد. به گفته او دامپزشک در آن زمان گفته بود که ممکن است گاو ساعتش را موقع چریدن علف‌ها خورده باشد. اما اکنون یک فلزیاب، ساعت گمشده را از مزرعه آقای استیل پیدا کرده و به او بازگردانده است.

استیل که از یافتن ساعتش پس از نیم قرن شگفت‌زده شده می‌گوید: هنوز هم ممکن است اشیای قیمتی بیشتری با کمک فلزیاب پیدا شود. او از فلزیاب خواسته تا به کاوش در زمین او ادامه دهد.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!