تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راز پشت پیام فارسی فیفا به مسی!

صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام تصمیم گرفت تا به مناسبت تولد لیونل مسی، تبریکی را به زبان فارسی به کاربران ایرانی ارسال کند. این اقدام ناگفته جالبی بود که توجه بسیاری از دنبال کنندگان این صفحه ورزشی جهانی را جلب کرد. باید توجه داشت که این پست تنها برای کاربران داخل ایران قابل مشاهده بود و افرادی با IP خارج از ایران این تبریک را نمی‌دیدند. این اقدام نشان از استفاده از تکنولوژی جدید متا توسط صفحه فیفا بود که به کمک آن، محتواهای مناسب برای هر منطقه جغرافیایی تولید و ارائه می‌شود. این رویداد قابل قدردانی است زیرا نشان می‌دهد که ارگان‌های بین‌المللی هم می‌توانند به دقت و حساسیت به نیازهای و تمایلات جامعه‌های مختلف جهان پاسخ دهند.

خبر ورزشی نوشت: صفحه رسمی فیفا در اقدامی عجیب تولد لیونل مسی را به زبان فارسی تبریک گفت. 

عصر دیروز پستی از صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام منتشر شد که کاربران ایرانی را شوکه کرد. افرادی که صفحه رسمی فیفا را دنبال می‌کنند پستی از تبریک فیفا به مناسبت تولد مسی به زبان فارسی دیدند.

این در حالی است که این پست اینستاگرامی تنها برای کاربران داخل ایران نمایش داده می‌شود و کاربرانی با IP خارج از ایران، این پست را نمی‌بینند.

پیج فیفا به کمک تکنولوژی جدید متا (اینستاگرام) در نظر دارد پست‌های متناسب با موقعیت‌های جغرافیایی برای کاربرانش تهیه و تولید کند.

پیشتر این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای توسط صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شد و عادل فردوسی‌پور توانست برای کاربران ایرانی، این بازی را گزارش کند.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!