شرکت Techland در بین سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، ایدههای مختلفی را برای مجموعه Dying Light آزمایش میکرد که یکی از آنها عنوان لغو شده Dying Light: Hellrunners بود.

Hellrunners قرار بود یک بازی در سبک Runner باشد. این سبک به طور معمول از تولید رویهای یا حلقهای بیپایان استفاده میکند. در طول این مسیر بیپایان، بازیکنان با موانع مختلف روبهرو میشوند که باید آنها را پشت سر بگذارند و امتیاز و آیتم جمعآوری کنند.
با این حال، Techland تأکید کرده است که رویکرد بیپایان تنها یکی از جنبههای بازی به شمار میرفت و تیم در حال آزمایش رویکرد مبتنی بر مراحل (Level-Based) نیز بوده است.
تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، رئیس فرنچایز Dying Light، در این باره میگوید:
ما یک نسخه از Dying Light در سبک رانر را آزمایش کردیم، اما پس از ساخت چند نمونه اولیه متوجه شدیم که راهی برای متمایز کردن یا نوآوری در این ژانر وجود ندارد.
در نهایت این پروژه کنار گذاشته شد و Techland تمرکز خود را روی ساخت Dying Light 2 معطوف کرد. اسمکتالا در ادامه افزود که Hellrunners هیچگونه ارتباطی با گروه Nightrunners در بازی Dying Light 2 نداشت.
وی پیرامون این موضوع اظهار داشت:
هیچ ارتباطی بین Hellrunners و Nightrunners وجود نداشت. Nightrunners بعدها و هنگامی که Hellrunners کاملاً کنار گذاشته شده بود، طراحی شد.
شرکت تکلند در سال جاری عنوان Dying Light: The Beast را منتشر کرد. همچنین اخیراً تایید شده که بهروزرسانیهای بیشتری برای Dying Light 2 در راه است.
دیدگاهتان را بنویسید