یکی از بحثبرانگیزترین و بهیادماندنیترین جنبههای بازی The Witcher 3: Wild Hunt، انتخاب میان شخصیتهای «ینفر» و «تریس»، در حقیقت بخشی از طراحی اولیه بازی نبوده است. آدام بادوفسکی، مدیرعامل استودیوی CD Projekt Red، فاش کرد که این مثلث عشقی «بسیار دیر» به روند توسعه بازی اضافه شده است.

در مصاحبهای جدید با PC Gamer، بادوفسکی توضیح داد که در ابتدا کاندیدهای روابط عاشقانه در The Witcher 3: Wild Hunt فاقد این انتخاب پیچیده بوده است، اما به مرور زمان، تیم به نیاز بازی به وجود تصمیمات درگیر کننده برای پلیر در این زمینه پی برد:
در مقطعی متوجه شدیم که کمبود نوعی درگیری شخصی برای بازیکن وجود دارد… البته که سیری [به عنوان یک دغدغه] وجود داشت… اما همچنان جای خالی چیزی حس میشد.
او در ادامه توضیح داد که گرچه ورود ناگهانی ینفر (که در دو بازی قبلی حضور پررنگی نداشت) به رابطه گرالت و تریس، مانند یک شوک بود، اما این درگیری شخصی برای گرالت ضروری به نظر میرسید. مدیرعامل CDPR افزود:
این تصمیم بسیار دیر گرفته شد، اما عالی بود. این یک تصمیم عالی بود.
بادوفسکی معتقد است که گنجاندن این انتخاب، بازی را به یک پایانبندی واقعیتر برای حماسه گرالت تبدیل کرد، گویی او در حال بستن پروندههای باز گذشته و رسیدن به بلوغ است. این تصمیم روایی، که گرالت را با تاریخچه پیچیدهاش با هر دو زن درگیر میکرد، به یکی از داغترین بحثها در میان طرفداران RPG تبدیل شد که تا به امروز نیز ادامه دارد. بادوفسکی در پایان فاش کرد که انتخاب شخصی خودش در بازی چه بوده است:
انتخاب من همیشه ینفر خواهد بود.
![]()
دیدگاهتان را بنویسید