تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

گزارش شده است که کارگردان Concord از سمت خود کناره‌گیری کرده است

یک گزارش از Kotaku ادعا کرده که رایان الیس، کارگردان بازی Concord که در گذشته مدیر خلاق بازی Destiny 2 در بانجی بوده از نقش خود کناره‌گیری کرده است.

ظرف دو هفته پس از انتشار بازی Concord و عدم استقبال بازیکنان از این اثر، سونی اعلام کرد که Concord تعطیل و پول خریداران پس داده خواهد شد و ظاهرا این امر در راستای تصمیم سونی و شکست بازی کانکورد صورت گرفته است. اگرچه او رایان الیس در استودیوی توسعه‌دهنده بازی باقی می‌ماند، اما اکنون به یک نقش پشتیبانی تبدیل شده است.

با این حال، این گزارش همچنین ادعا می کند که آینده بازی و خود استودیو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. زمانی که Concord تعطیل شد، استودیو فایرواک و سونی به صورت درباره آینده بازی مذاکراتی داشته‌اند، اگرچه گزارش مذکور ادعا کرده که سونی هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته است.

بر اساس این گزارش، برخی از کارمندان استودیو را ترک کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر انتظار اخراج گسترده یا حتی تعطیلی کامل استودیو را دارند. هرچند مهم است که توجه داشته باشید که اینها گمانه‌زنی‌های داخلی هستند و هنوز هیچ چیز تایید نشده است.

پلی استیشن در آوریل سال گذشته اعلام کرد که استودیو فایروالک را خریداری کرده و آن را به مجموعه استودیوهای فرست پارتی خود اضافه کرده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!