تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فرصتی دوباره برای پرواز به حرم مطهر آغاز شده است!

مشاور شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: دور دوم پرواز‌های حج عمره مفرده از نیمه دوم آبان ماه همزمان با ارائه لیست از سوی سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

محمدحسین آجیلیان، مشاور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه روند پروازهای حج عمره از هفته گذشته در ۱۵ ایستگاه هوایی شروع شده است گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر روز یک پرواز از ایستگاه‌های فرودگاهی کشور داریم و یک پرواز هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته از فرودگاه امام خمینی انجام می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند پروازی حج عمره در شهرهای مختلف براساس برنامه ریزی صورت گرفته به ترتیب انجام شده است و هر روز تا ۱۳ آبان در یک شهر انجام می‌شود که پس از اتمام آن، دور دوم پروازهای عمره از نیمه آبان ماه همزمان با ارائه لیست از سوی سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

آجیلیان اظهار کرد: تمامی پروازهای حج عمره در این دوره از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شده و این شرکت روزانه با انجام دو پرواز از طریق یک فروند هواپیما اقدام به جابه‌جایی زائران می‌کند.

مشاور شرکت فرودگاه‌ها گفت: روزانه ۲۵۵ زائر از یکی از فرودگاه‌های استان تهران به مدینه اعزام می‌شود که در مجموع بیش از ۸۰ هزار زائر به سرزمین وحی در قالب گروه اول تا ۱۳ آبان اعزام خواهند شد‌.

منبع :

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!