تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بدترین عادت‌های متولدین هر ماه

فرارو- مهم‌ترین بخش از یادگیری در مورد خودتان این است که فرصتی برای رویارویی با چیز‌هایی داشته باشید که زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش تک فانبه نقل از استار اینسایدر، یادگیری در مورد اینکه متولدین ماه تولد شما چگونه رفتار‌های خاصی دارند شاید به شما کمک کند تا زودتر ریشه مشکلاتتان را پیدا کنید یا حداقل باعث شود از عادت‌هایی که باعث آزار و اذیت اطرافیانتان می‌شود با خبر شوید و رفتار خود را تغییر دهید.

متولدین عنصر آتش

فروردین

متولدین فروردین تأکید بسیار زیادی بر ارتباط و صحبت کردن دارند. آن‌ها تا حدی مشتاق بیان نقطه نظر خود هستند که گاهی اوقات بدون فکر کردن عمل می‌کنند. اشتیاق برای صحبت کردن در متولیدن فروردین تا حدی زیاد است که میان بحث دیگران پریدن یکی از عادت‌های بد رایج آن‌ها است. آن‌ها مشتاق هستند هرچه به ذهنشان می‌رسد را به سرعت با دیگران به اشتراک بگذارند، اما بهتر است با مصرف میزان کمتری قهوه، تمرکز بر صحبت‌های دیگران و تمرینات تنفسی این عادت بد را کنار بگذارند.

مرداد

متولدین مرداد معمولاً از تغییر می‌ترسند؛ به همین دلیل حتی اگر رابطه عاطفی یا محیط کارشان به آن‌ها آسیب بزند نیز تن به ایجاد تغییر نمی‌دهند. آن‌ها همچنین عادت بدی در به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود در شبکه‌های مجازی دارند، اما به دلیل روحیات لطیفشان اگر از بازخورد مثبت نبینند به سرعت ناراحت و ناامید می‌شوند. متولدین مرداد یکی از با اعتماد به نفس‌ترین انسان‌ها هستند، اما به طرز عجیبی عادت‌های بدشان شامل حسادت و احساس ناامنی می‌شود. این احساسات منفی باعث می‌شود متولدین مرداد در بیشتر موارد از ظاهر خود راضی نباشند.

آذر

متولدین آذر بسیار سختکوش هستند و این عادت می‌تواند باعث شود آن‌ها مشغله‌های بیش از حد زیادی برای خود ایجاد کنند. متولدین آذر صبور نیستند، با عجله مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند دیگران در برنامه ریزی و اجرا این مسئولیت‌ها به آن‌ها کمک کنند. متولدین این ماه بدون منظور صحبت می‌کنند و معمولاً در دایره اطرافیان نزدیک خود به عنوان شخصی بدقول شناخته می‌شوند. این عادت بد در بیشتر مواقع تنها به دلیل اشتیاق آذر ماهی‌ها برای آزادی در بیشتر مواقع تنها به دلیل اشتیاق آذر ماهی‌ها برای آزادی و رها بودن است!

متولدین عنصر هوا

خرداد

خرداد ماهی‌ها استعداد شگفتی در داستان سرایی دارند با این حال علاقه آن‌ها به شایعات باعث می‌شود در جمع‌ها داستان‌هایی از خود و دیگران تعریف کنند که کاملاً بر پایه حقیقت نیستند. متولدین خرداد علاقه زیادی اینترنت و تلفن همراه خود دارند که برای سلامتی و ارتباطات اجتماعی آن‌ها بسیار مضر است. متولدین این ماه بسیار حواس پرت هستند و در نتیجه اغلب دیر می‌رسند یا در صحبت‌های خود به سرعت از موضوع اصلی دور می‌شوند. عادت بد دیگر متولدین این ماه تنوع طلبی است که باعث می‌شود خیلی زود از کار‌ها یا روابط خسته شوند.

مهر

متولدین ماه مهر علاقه زیادی به راضی نگه داشتن دیگران دارند. این اشتیاق به خودی خود مضر نیست، اما در ارتباط با دیگران می‌تواند به مهر ماهی‌ها ضرر بزند. متولدین این ماه به سختی می‌توانند نه بگویند، بنابراین برای جلوگیری از هر گونه بحث و درگیری حاضرند کار‌های زیادی انجام دهند. مهر ماهی‌ها احتیاج دارند نسبت به تعهدات خود پایبند باشند و ولخرجی را کنار بگذارند.

بهمن

متولدین بهمن همیشه در مورد رویداد‌های روز جهان آگاه هستند و زمان زیادی را صرف تماشای اخبار می‌کنند. این عادت شاید در نگاه اول خوب به نظر برسد، اما در واقع برای بهمن ماهی‌ها مضر است. علاقه متولدین این ماه به اخبار به نوعی اعتیاد تبدیل می‌شود تا حدی که سلامت جسمی و ارتباطات اجتماعی آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. متولدین بهمن باید برای خود قوانین سفت و سختی نسبت به تماشای اخبار تعیین کنند.

متولدین عنصر آب

تیر

متولدین تیر انسان‌هایی بسیار حساس هستند، اما اکثر اطرافیانشان متوجه این موضوع نیستند، زیرا متولدین این ماه تمایل دارند مشکلاتشان را بروز ندهند. حساسیت بیش از حد تیر ماهی باعث می‌شود به سرعت از دیگران ناامید شوند. برای مقابله با حساسیت شدیدشان، تیر ماهی‌ها تنهایی را انخاب می‌کنند که می‌تواند باعث گوشه گیری شود. تیر ماهی‌ها لازم است هنر صحبت کردن با دیگران و به دوش نکشیدن تمام مشکلات به تنهایی را یاد بگیرند.

آبان

متولدین آبان به عنوان وسواسی‌ترین افراد شناخته می‌شوند. وسواس این افراد می‌تواند باعث ایجاد رفتار‌های کنترل‌گرانه در آبان ماهی شود. متولدین این ماه معمولاً درباره وسواس خود صحبت نمی‌کنند و این رازداری گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی در رابط آن‌ها با دیگران می‌شود. متولدین آبان انتظارات بالایی دارند که با ترس از شکست همراه است. مدیتیشن و مراجعه به روان درمانگر برای بر طرف کردن وسواس‌های فکری و رفتاری می‌تواند به آبان ماهی‌ها کمک زیادی کند.

اسفند

متولدین اسفند ترجیح می‌دهند در رویا‌های آرمان‌گرایانه و آرام خود زندگی کنند، اما این عادت باعث می‌شود آن‌ها بیشتر زمان خود را به خیال پردازی بگذرانند و از مسائل واقعی زندگی خود غافل شوند. متولدین اسفند با فرار به دنیای رویایی خود و همچنین تمایل به به تعویق انداختن کارهایشان زیان زیادی به خودشان وارد می‌کنند. تمرین‌هایی مانند نوشتن دفترچه خاطرات می‌تواند به اسفند ماهی‌ها در تغییر عادات بد خود کمک کنند و باعث شوند تمرکزشان را بر زندگی واقعی خود بگذارند.

متولدین عنصر خاک

اردیبهشت

برعکس اکثر افراد اردیبهشت ماهی‌ها هیچ مشکلی در نه گفتن ندارند، اما این عادتشان می‌تواند از میزان عادی خود خارج شود و باعث شود فرصت‌های خوبی در زندگی را از دست بدهند. ترس از تغییر و عادت تعیین مرز‌های سفت و سخت باعث می‌شود اردیبهشت ماهی‌ها چارچوب‌های دقیق و بیش از حدی برای روابط احساسی خود ایجاد کنند و جلوی رشد و تکاملشان را بگیرد. متولدین اردیبهشت باید بله گفتن را یاد بگیرند و زندگی را برای خود و اطرافیانشان سخت نکنند.

شهریور

متولدین شهریور بسیار کمال گرا هستند و به راحتی دچار عادت‌های بدی مانند به تعویق انداختن کار‌ها به دلیل ترس شدیدشان از شکست، نگرانی بیش از حد و تفکرات منفی شوند. آن‌ها همچنین به‌طور تصادفی خود انتقادی‌هایشان را به دیگران منتقل می‌کنند. این عادت بد می‌تواند باعث بروز سوءتفاهم شود. شهریوری‌ها تنها نیاز دارند تا کمال گرایی را کنار بگذارند.

دی

متولدین دی تا دیر وقت بیدار می‌مانند، بیش از حد قهوه می‌نوشند و برای رسیدن به جاه طلبی‌های خود بیش از حد تلاش می‌کنند. آن‌ها از ترس عدم موفقیت به جاه طلبی خود دامن می‌زنند و همچنین به شدت از خود انتقاد می‌کنند. دی ماهی‌ها بیش از حد درگیر افکار خود هستنند و برای ابراز احساسات خود دچار مشکل هستند. متولدین این ماه نیاز دارند در حد توان خود تلاش کنند و با افرادی که هم فکرشان هستند در ارتباط باشند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!