تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تعداد بازیکنان استیم به رکورد جدیدی رسیده است

پلتفرم Steam همچنان به جذب میلیون‌ها گیمر ادامه می‌دهد تا جایگاه خود را به عنوان برترین فروشگاه بازی‌های ویدیویی در دنیای دیجیتال حفظ کند. ساعاتی پیش، این پلتفرم با نزدیک به ۳۸،۳۶۷،۲۷۷ کاربر همزمان، رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

محبوبیت استیم به طور تصاعدی در حال افزایش است و جالب است بدانید که با رکورد حدود ۱۸ میلیون کاربر در سال ۲۰۲۰، پیشرفت این پلفترم رشد قابل توجهی داشته است. از ۳۸ میلیون کاربر، حدود ۱۲ میلیون به طور فعال در حال انجام بازی بودند که رکورد جدیدی محسوب می‌شود. بازی‌های جذاب بسیاری طی روزهای گذشته در دسترس قرار گرفتند که منجر به این رکورد شدند.

عنوان Counter-Strike 2 رکورددار با ۱,۴۵۹,۴۹۲ بازیکن در رتبه اول قرار دارد و پس از آن عناوین PUBG (با ۷۸۷,۳۴۰ بازیکن)، Dota 2 (با ۷۳۱,۱۹۳ بازیکن)، Black Myth: Wukong (با ۵۳۳,۱۲۸ بازیکن) و Naraka: Bladepoint (با ۲۹۸,۹۰۸ بازیکن) در این لیست حضور دارند.

به شکل عجیبی، جایگاه پنجم بازی‌های ولو به عنوان «Banana» اختصاص یافته و بازیکنان، به امید این که بتوانند آیتم‌های ارزشمند این بازی را با کلیک کردن روی یک موز به دست بیاورند، روز به روز به این بازی هجوم می‌آورند.

در ژانویه ۲۰۲۴، تخمین زده شد که بیش از ۷۳ هزار بازی منحصربه‌فرد در استیم در دسترس است و رقم بدون احتساب بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!