تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

طلایی تابستان 1403: خلیج جذابتر از هر وقت دیگر برای سفری لوکس با کشتی کروز

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

اگر به دنبال یک سفر لوکس هستید سفر با کشتی کروز منحصر‌به‌فردترین و ماجراجویانه‌ترین سفر شما می‌تواند باشد. قیمت تور کشتی کروز چقدر است و با چه هزینه‌ای می‌توانید این سفر لوکس را تجربه کنید؟

به گزارش تجارت نیوز،

کشتی‌های کروز، کشتی‌های مجلل و غول‌پیکری هستند که یک سفر رویایی را برای شما رقم می‌زنند و همان‌طور که از نامش پیداست مهم‌ترین وسیله نقیله سفر همان کشتی است که علاوه بر  سفر با کشتی و استفاده ار خدمات و امکانات آن، بازدید از مناطق و کشورهای مختلف را ایجاد میکند.

 اولین کمپانی کشتی کروز که جهت جابجایی مسافرین برنامه‌ریزی و آغاز به کار کرد شرکت P&O در سال 1844 بود که تبلیغات خود را بر روی تورهای دریایی با کشتی کروز از بندر ساوت هامپتون انگلستان به مقاصد یونان، جزیره مالتا و جبل‌الطارق متمرکز کرده بود.

امروزه سفر با کشتی‌های کروز انتخاب اول توریست‌هایی شده است که به دنبال کنجکاوی و ماجراجویی و البته سفری لوکس و مجلل هستند.

 در این سفر، می‌توانید از امکانات و تفریحات فراوان کشتی مانند رستوران‌های لوکس، استخرهای بزرگ، سالن‌های تئاتر، کازینو و مغازه‌های متعدد لذت ببرید. همچنین می‌توانید در طول سفر، از مقاصد مختلف گردشگری بازدید کنید و با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم جدید آشنا شوید.

قیمت تور کشتی کروز

قیمت تور کشتی کروز مبالغ مختلفی دارد که  بستگی به مسیر و تعداد روزهایی دارد که سفر می‌کنید. قیمت تور این کشتی‌ها در سواحل خلیج‌فارس برای یک نفر از حدود 11 میلیون به اضافه 1100 دلار شروع می‌شود که شامل 7 شب اقامت در کابین دو نفره به علاوه وعده صبحانه، نهار و شام است. شروع سفر از فرودگاه امام‌خمینی به مقصد دبی و از دبی به کشتی کروز و برگشت هم از کشتی به فرودگاه دبی و سپس فرودگاه امام تهران است.

اما سفر به مدیترانه و سواحل اروپا قیمت بالاتری دارد و از 60 میلیون تومان شروع می‌شود و خدمات تور شامل اخذ ویزای شنگن، 7 شب و 8 روز اقامت در کشتی مجلل کروز، صرف صبحانه و نهار و شام در کشتی و بیمه مسافرتی می‌باشد و خدمات اضافه نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارد ماننند ترنسفر فرودگاهی یا کابین‌هایی با ویژگی‌های خاص مانند کابین بالکن دار و غیره.  

تور ویتنام اما از 90 میلیون تومان به اضافه 1990 دلار شروع می‌شود که شامل بلیط رفت و برگشت با پرواز هواپیمایی امارات،اقامت 9 شب و 10 روز در کشتی و هتل‌های 4 و 5 ستاره به اضافه 10 وعده صبحانه، 6 وعده ناهار، 1 وعده شام و بازدید از 4 شهر  توریستی ویتنام است.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!