تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

5 آیتم لاکچری که باید در آشپزخانه مدرن باشد

تک فان- بیشتر افراد آشپزخانه را مهم‌ترین قسمت خانه می‌دانند. آشپزخانه جایی است که از قدیم افراد را برای پختن غذا و ساختن خاطره‌های شیرین گرد هم می‌آورد. با گذشت زمان شکل آشپزخانه‌ها تغییر کرد و به حالت امروزی و مدرن درآمد.

در ادامه تک فان- آشپزخانه‌های مدرن با نیازهای زندگی امروزه سازگارتر هستند. امکانات هوشمند، فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی و وسایل آشپزی و طراحی ارگونومیک، همگی برای یک زندگی راحت‌تر طراحی شده‌اند. در ادامه تک فان 5تا از پرکاربرترین آیتم‌هایی که برای یک آشپزخانه مدرن مناسب هستند را با شما در میان می‌گذارد.

کافی بار

با یک کافی بار دنج و کوچک کافی‌شاپ را به خانه‌هایتان ببرید. این روزها کافی‌بار طرفدران زیادی دارد، زیرا علاوه بر شیک بودن یک فضای گرم و صمیمی را در اختیار شما و خانواده‌تان قرار می‌دهد. با تهیه یک کافی‌بار خانگی دسترسی به انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم برای شما به راحتی فراهم می‌شود. این یک انتخاب عالی برای زیبا و مدرن کردن آشپزخانه و مناسب روحیه لطیف و هنرمندانه شماست.

پریز مخفی چند منظوره

پریز چند منظوره  پرکاربرترین آیتم این فهرست است. با پیشرفت تکنولوژی نیاز و به‌کارگیری ما از وسایل برقی افزایش یافته است، اما در اکثر مواقع با محدودیت پریز مواجه هستیم. با به کار بردن پریز چند منظوره علاوه بر مدرن کردن آشپزخانه‌تان محدودیت و کمبودها را نیز کنار بزنید و به راحتی هر وسیله برقی که خواستید تهیه و استفاده کنید. این پریزها به خاطر طراحی خاص و مخفی‌ای که دارند باعث شیک‌تر شدن فضای آشپزخانه‌تان می‌شوند.

سینک پیانو

سینک پیانو نوعی سینک ظرفشویی است که به دلیل طراحی خاص و شباهت‌ش به کلیدهای پیانو، این نام را به خود گرفته است. شیارها و حفره‌هایی که بر روی این سینک وجود دارند شست‌وشو را برای شما آسان می‌کنند و باعث می‌شوند آب به راحتی از روی ظروف و مواد غذایی جاری شود. سینک پیانو به دلیل ظاهر شیک و منحصر به فردی که دارد می‌تواند جلوه بسیار مدرنی به آشپزخانه شما بدهد و برای افراد خوش سلیقه و خوش ذوق طراحی شده است.

کرنر کابینت

کرنر کابینت یکی از بهترین‌ آیتم‌ها برای آشپزخانه‌تان به نظر می‌رسد که علاوه بر شیک بودن بسیار کاربردی نیز است. کرنر کابینت به شما این امکان را می‌دهد که از فضاهای خالی و کنج آشپزخانه خود بهترین استفاده را داشته باشید. همچنین به علت چرخشی بودن آن وسایل مورد نیازتان به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از بهم‌ریختگی و شلوغی کابینت‌ها یک بار برای همیشه خلاص شوید.

هود توکار

هود توکار به دلیل طراحی خاص و مزایای فراوانی که دارد، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این هودها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت توکار در کابینت قرار می‌گیرند و به همین دلیل ظاهر آشپزخانه را مرتب‌تر و یکدست‌تر نشان می‌دهند. این هودها فضای کمتری را اشغال می‌کنند برای همین بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های کوچک هستند. هودهای توکار به دلیل طراحی ساده و یکپارچه با کابینت، ظاهری شیک و مدرن به آشپزخانه می‌دهند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!