تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

دانلود بازی موبایلی Sword of Convallaria

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، با بررسی بازی iOS و اندروید Sword of Convallaria همراه ویجیاتو باشید.

شاید اگر سال‌ها پیش از موبایل گیمرها درباره آینده صنعت بازی‌های موبایلی می‌پرسیدید، کمتر کسی انتظار روزی را داشت که این بازی‌ها با عناوین بزرگ کنسولی مقایسه شوند. اما پلتفرم موبایل به خوبی ثابت کرد که برای موفقیت، نیازی به سخت‌افزار چندانی ندارد. صرفا باید خلاق بود و از پتانسیل‌هایی که فراهم شده، بهترین استفاده را کرد. به همین دلیل امروزه دیگر چندسالی می‌شود که بازی‌های موبایلی به موفقیت بسیار خوبی رسیده‌اند. این دسته از بازی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگری در راس دید گیمرها قرار دارند و اگر شما نیز طرفدار تجربه این دسته از بازی‌ها هستید، با بررسی بازی موبایلی Sword of Convallaria همراه ویجیاتو باشید.

پلتفرم موبایل یک دهه فوق‌العاده را به لطف حضور استودیوهای چینی تجربه کرد. استودیوهای بزرگی که ترسی از شکست نداشتند و بازی‌هایی را روی موبایل به تصویر کشیدند که کسی انتظارشان را نداشت. درست در کنار NetEase و استودیوی تنسنت، نام XD Entertainment Pte Ltd به عنوان یکی از بازی‌سازهای مطرح چینی به چشم می‌خورد. استودیویی که با بیش از ۱۳ سال سابقه در ساخت بازی‌های موبایلی، حالا چند هفته‌ای می‌شود که با یکی از جاه‌طلبانه‌ترین آی‌پی‌های نقش آفرینی روی موبایل پا به میدان گذاشته.

استودیوی XD Entertainment Pte Ltd در سال ۲۰۲۲ به سبب ساخت T3 Arena به موفقیت بزرگی رسید. حال آن‌ها در اولین روزهای پاییز سال ۲۰۲۴، به سراغ بازی موبایلی Sword of Convallaria رفته‌اند. این بازی که جدیدترین دست‌پخت آن‌هاست، حالا نه‌تنها برای موبایل، بلکه برای پی‌سی نیز عرضه شده است. بازی Sword of Convallaria لقب یک بازی اکشن – نقش آفرینی را به دوش می‌کشد و در همین روزهای ابتدایی عرضه‌اش، هیاهوی بسیاری را به راه انداخته. بطوری‌که بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ گیمینگ از جمله IGN، این بازی را مورد ستایش قرار داده‌اند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!