تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تاریخ انتشار بازی Monster Hunter Wilds اعلام شد

طرفداران مدتی است که مشتاقانه منتظر تاریخ انتشار Monster Hunter Wilds هستند و بالاخره این روز فرا رسید. در State of Play، کپکام از تریلر جدید یلطس رونمایی کرد که گیم‌پلی جدید، هیولاها و عناصر داستانی را به نمایش می‌گذاشت. اما مهمتر از همه، نشان داد که بازی در ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند) عرضه می‌شود.

خود تریلر در واقع بسیار طولانی است، اما خیلی زود تمام می‌شود. نگاهی به Scarlet Forest می‌اندازیم که بسیار زیبا است، تعدادی از هیولاهای منحصر به فرد بازی را می‌بینیم، برخی نکات داستانی که باید طرفداران قدیمی این فرنچایز را جذب کند و موارد دیگر!

یوتیوب

در کنار تاریخ انتشار و تریلر جدید، اولین نگاه به جوایز پیش‌خرید بازی هم داشتیم، از جمله مجموعه زره و طلسم منحصربه‌فرد، یک کتاب هنری کوچک که فقط برای پلی استیشن ۵ نسخه Premium Deluxe موجود است و شامل بسته دیلاکس و DLC لوازم تزئینی و غیره است.

اگر در بازی‌های ویدیویی طرفدار اقلام دیجیتالی هستید، به نظر می‌رسد که باید نسخه‌ای از Monster Hunter Wilds را در پلی استیشن ۵ خریداری کنید. چرا که کپکام با سونی برای عرضه چند کنسول انحصاری همکاری کرده است. اقلام دیجیتال، به ویژه لوازم تزئیتی و کتاب هنری ذکر شده در بالا، مشخص نیست که به رایانه شخصی راه خواهند یافت یا خیر.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!