تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ویروس زامبی گریبانگیر «نسل زد» می شود! سریالی که نگاه تازه ای به ژانر وحشت دارد

این سریال که در شش قسمت تهیه شده، تلاش می‌کند که طنز و هجو را با خونریزی و خشونت در هم آمیزد. مجله امپایر به تازگی تصاویر جدیدی را از این مجموعه منتشر کرده که قطعاً تماشای آن‌ها به افراد حساس توصیه نمی‌شود.

در یکی از تصاویر، گروهی از افراد سالخورده در جنگل دور یک جسد جمع شده و مشغول خوردن آن هستند. در تصویر دیگری، دو زامبی مقابل یکدیگر ایستاده‌اند. این صحنه‌های عجیب و غریب، حال و هوای جذابی به سریال می‌بخشند.

همچنین، سبک بصری خاص ویتلی در این ژانر کاملاً مشهود است و کنجکاوی بینندگان درباره اینکه داستان این سریال چگونه پیش خواهد رفت را برمی انگیزد.

داستان سریال «نسل زد» چیست؟

یک کاروان نظامی در نزدیکی یک خانه سالمندان در شهری خیالی واژگون شده و نشت مواد شیمیایی باعث می‌شود که ساکنان مسن این آسایشگاه تبدیل به زامبی شوند. اوضاع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که گروهی از نوجوانان هم گرفتار این ویروس می‌شوند.

به نظر می‌رسد که این سریال شش قسمتی بسیار سرگرم‌کننده باشد. ویتلی در مصاحبه‌ای درباره نسل زد گفته است:

این افراد واقعاً زامبی نیستند و به چیزی شبیه به یک عفونت ویروسی مبتلا شده‌اند.


معمولاً در داستان‌های زامبی‌محور، دلیل شیوع ویروس یا بیماری به‌درستی توضیح داده نمی‌شود، اما داستان این سریال پایه علمی دارد.

او همچنین گفت که بیشتر از آثاری مانند Threads و Scooby-Doo الهام گرفته تا فیلم‌های معمول زامبی‌محور. ویتلی با نسل زد،می‌خواهد افسانه زامبی‌ها را به شکلی جدید بازآفرینی کند.

ویتلی که به خاطر آثار مشهوری مانند Meg 2، Kill List و High-Rise شناخته شده، مهارت خاصی در ترکیب ژانر وحشت با کمدی سیاه دارد. او در توضیح رویکردش گفته است:

در این کار خیلی به فیلم‌های خودم فکر کردم، چون همه آن‌ها به نوعی با هم در ارتباط هستند. از نظر لحن، سریال نسل Z شبیه به فیلم Sightseers است.

اینکه ویتلی چگونه این ژانر را بازآفرینی خواهد کرد، هنوز مشخص نیست.

بازیگران این سریال شامل سو جانستون در نقش سیسیلی، رابرت لیندسی در نقش مورگان، لوئیس گریبن در نقش استف، پل بنتال در نقش فرانک، آنیتا دابسون در نقش جینین، جی لیکرگو در نقش چارلی، بوکت کومور در نقش کلی، ویولا پرتجون در نقش فین و آوا هیندز جونز در نقش بیلی هستند.

همچنین، بازیگران دیگری از جمله جانی وگاس، ربکا هامفریز، رابرت جیمز-کولیر، سوزان احمد و تینا میلر در این سریال حضور دارند.

با این جمع از بازیگران بااستعداد، به نظر می‌رسد که نسل زد یکی از بهترین کمدی‌های زامبی‌محور باشد که طرفداران می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!