تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رازهای موفقیت در فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور

بهمن موتور از نوعی آیتم جدید با نام ون اینرودز به بازار عرضه می‌کند. این شرکت قصد دارد که این محصول را با طرح فروش نقدی و آنلاین به مشتریان عرضه کند. زمانی که مشتریان می‌توانند از سایت رسمی شرکت بهمن موتور بازدید کنند و در زمان مناسب خرید خود را انجام دهند.

این محصول، ون اینرودز، با مدل ۱۴۰۳ در آخرین هفته خرداد ماه تحویل خریداران خواهد شد. قیمت نهایی این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان است. این محصول با ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی زیبا در بازار خود جای خواهد گرفت.

شرکت بهمن موتور به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول، انتظار دارد که بازخورد مثبتی از مشتریان دریافت کند و به بازار خود سهم بزرگی از فروش را از آن خود کند. این محصول با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود، یک انتخاب عالی برای مشتریان علاقه‌مند به خودروهای ون باری است.


شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.
به گزارش عصر ایران، شرکت بهمن موتور اعلام کرد طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را به صورت نقدی و آنلاین برگزار می‌کند.
خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.
بهمن موتور در این طرح فروش ون اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

جدول فروش

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!